15
در شیراز صورت گرفت

حضور فرانک پرتوآذر و ساره جوانمردی در دیدار با رییس جمهور

  • کد خبر : 70416
  • 24 مهر 1400 - 7:49
حضور فرانک پرتوآذر و ساره جوانمردی در دیدار با رییس جمهور
در دیدار رییس جمهور با جمعی از ورزشکاران شاخص استان فارس، ساره جوانمردی و فرانک پرتوآذر به نمایندگی از جامعه ورزش زنان این استان حضور داشتند.

به گزارش دختران قهرمان؛ آیت الله رییسی در سفر به استان فارس در دیدار با اهالی ورزش این استان از نزدیک در جریان وضعیت ورزش فارس و دغدغه های قهرمانان قرار گرفت.

در دیدار رییس جمهور با جمعی از قهرمانان شاخص ورزش استان فارس، فرانک پرتوآذر ستاره مدال آور دوچرخه سواری کوهستان ساره جوانمردی مدال آور پارالمپیک در پارا تیراندازی حضور داشتند.

آقای رییسی در این دیدار گفت: آقای رئیسی گفت: دولت موظف است دغدغه‌های شما قهرمانان از جمله اشتغال و مسکن را تامین کند تا بتوانید با تمرکز بر تمرینات ورزشی، مهارت‌های خود را ارتقا دهید و موفقیت‌های بزرگتر کسب کنید.

بنا بر گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، ساره جوانمردی دارنده سه مدال طلای پارالمپیک و پرچمدار کاروان ورزشی ایران در اختتامیه پارالمپیک توکیو گفت:‌ این دیدار صمیمانه اولین بار اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم تبعات مثبت این دیدار را داشته باشیم.

فرانک پرتو آذر ورزشکار شیرازی عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران نیز گفت: دیدار با رئیس‌جمهوری ، فرصتی است که ورزشکاران خیلی صمیمانه تر درخواست‌ها و انتظاراتشان را برای بهبود عملکرد ورزش کشور عنوان کنند که این اتفاق در سفر رئیس‌جمهوری به شیراز رخ داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.