6
در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان اتفاق افتاد

پیروزی قاطع پیکان برابر مس با درخشش فرشته خسروی

  • کد خبر : 71061
  • 07 آبان 1400 - 13:35
پیروزی قاطع پیکان برابر مس با درخشش فرشته خسروی
در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پیکان تهران در خانه برابر مس رفسنجان به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان امروز در ۲ گروه برگزار شد و پیکان در خانه ۴ بر یک برابر مس رفسنجان  به پیروزی رسید.

در این مسابقه که در سالن غدیر تهران برگزار شد پیکان ابتدا در این دیدار با گل به خودی سپیده زرین‌ راد عقب افتاده بود اما به خوبی جبران مافات کرد.

شاگردان نیلوفر اردلان در ادامه با دبل فاطمه رحمتی و دبل فرشته خسروی به پیروزی دست یافتند و سه امتیاز اول را به جیب زدند تا برابر تیمی مدعی به برتری رسیده باشند.

مس رفسنجان گرچه در نیمه نخست بازی نسبتا خوبی انجام داد اما در نیمه دوم کنترل بازی را از دست داد و با گشوده شدن دروازه این تیم به طور پیاپی، به آسانی تسلیم پیکان شد.

زینب کرمی سنگربان مس رفسنجان در نیمه نخست فوق العاده عمل کرد و بارها دروازه تیمش را نجات داد اما بر خلاف نیمه نخست، در وقت دوم بازی ناکام میدان بود.

تغییر تاکتیک نیلوفر اردلان در نیمه دوم از یک سو و نبوغ ویرانگر فرشته خسروی از سوی دیگر عوامل پیروزی پیکان بودند گرچه مس نیز نشان داد که امسال از کمبود مهره های مهم و سرنوشت ساز رنج می برد.

تیم داوران این دیدار را گلاره ناظمی، لیلا ویسی، سمیه یدی و سوگند سامی تشکیل داده بودند. این اولین قضاوت داخلی گلاره ناظمی پس از حضور پرافتخار در جام جهانی فوتسال مردان در لیتوانی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.