9
گفتگو با بازیکن زنجانی مس رفسنجان

مهسا کمالی: شکست برابر پیکان حادثه بود | ناهماهنگ بودیم

  • کد خبر : 71250
  • 09 آبان 1400 - 12:14
مهسا کمالی: شکست برابر پیکان حادثه بود | ناهماهنگ بودیم
مهسا کمالی بازیکن زنجانی تیم فوتسال مس رفسنجان شکست برابر پیکان در هفته نخست لیگ برتر را حادثه دانست و تاکید کرد که تیمش ناهماهنگ بوده است.

به گزارش دختران قهرمان؛ در اولین هفته از لیگ برتر فوتسال زنان، که جمعه ۷ آبان برگزار شد، تیم مس رفسنجان در دیدار برابر پیکان تهران، با نتیجه چهار بر یک مغلوب شد.

مس این بازی را در حالی که یک گل از حریف خود جلو بود و در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، واگذار کرد و با باخت غیرمنتظره برابر پیکان مواجه شد.

مهسا کمالی بازیکن مس رفسنجان در این مورد می‌گوید: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و یک گل هم جلو افتادیم اما در نیمه دوم تمرکز کافی نداشتیم و اشتباهات فردی زیادی مرتکب شدیم و تاوان آن را هم دادیم.

ملی‌پوش زنجانی ادامه داد: در نیمه دوم، دو گل متوالی دریافت کردیم و شیرازه تیم با همین دو گل از هم پاشید. بدون تمرکز، کار ما برای جبران سخت شد و دو گل دیگر هم دریافت کردیم.

او همچنین اضافه کرد: ناهماهنگی در اولین بازی فصل طبیعی است و تا دوباره در شرایط بازی قرار بگیریم، کمی زمان می برد. مس رفسنجان برای یکدست شدن به زمان نیاز دارد.

کمالی تاکید کرد: شکست 4 بر یک، نشان دهنده کیفیت واقعی تیم ما در مقایسه با پیکان نیست. این شکست یک حادثه بود و ما این را در بازی برگشت و در ادامه فصل نشان خواهیم داد.

مهسا کمالی در مورد کیفیت مس رفسنجان در این فصل گفت: امسال تیمی باتجربه و قوی داریم که فکر می‌کنم حتی پرمهره‌تر از تیمی است، که با قهرمان لیگ شدیم بنابراین تضعیف مس را قبول ندارم.

بازیکن مس رفسنجان افزود: با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر، تیم‌ها کیفیت واقعی خود را نشان می‌‌دهند و هنوز برای قضاوت زود است. در بازی‌های آینده عیار تیم مشخص خواهد شد.

مس رفسنجان در هفته دوم لیگ، میزبان پارس آرای شیراز خواهد بود در حالی که تیمی شیرازی در هفته نخست، در اصفهان پیروز دیدار برابر هیئت فوتبال اصفهان بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.