10
پانزده سال حضور در ترکیب سبزهای اصفهان

فرانک بابلیان با ذوب آهن تمدید کرد

  • کد خبر : 71259
  • 09 آبان 1400 - 16:01
فرانک بابلیان با ذوب آهن تمدید کرد
فرانک بابلیان پاسور با تجربه ذوب آهن با تمدید قرارداد خود یک سال دیگر بازوبند کاپیتانی تیم والیبال بانوان را بر بازوی خود خواهد بست.

به گزارش دختران قهرمان؛ در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان فرانک بابلیان پاسور ذوب آهن قرارداد خود را تمدید کرد. او از نوجوانی بازیکن ذوب آهن بوده است.

عقد قرارداد او با ذوب آهن به این معناست که بابلیان برای پانزدهمین سال متوالی در ذوب آهن توپ خواهد زد. ذوب آهن استخوان بندی بنای قدیمی را حفظ کرده است.

فرانک بابلیان در کنار مهره هایی باتجربه مثل فرزانه زارعی و فرزانه مرادیان، بار تجربی سبزپوشان را بر دوش می کشند و در صف اول مقابله با سایپا و دیگر رقبای لیگ برتری قرار گرفته اند.

باشگاه ذوب آهن همچنین گزارش داده است اسما سعیدی دریافت کننده قدرتی تیم شهرداری قزوین با عقد قراردادی به جمع شاگردان فریبا صادقی پیوسته است.

هلیا پرهامی سرعتی زن تیم ستارگان فارس نیز با عقدقراردادی به ذوب آهن پیوست و فاطمه خلیلی والیبالیست جوان تیم شهرداری قزوین نیز دیگر بازیکن این فصل سبزپوشان خواهد بود.

لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای ایران از پنجشنبه 13 آبان ماه آغاز می شود و تیم ذوب آهن در اصفهان از تیم مهرسان تهران میزبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.