15
نماینده تهران قهرمان دور رفت شد

ساره امینیان در لیگ بدمینتون | پیشرفت تدریجی ستاره جوان

  • کد خبر : 71285
  • 10 آبان 1400 - 13:17
ساره امینیان در لیگ بدمینتون | پیشرفت تدریجی ستاره جوان
ساره امینیان بهترین بازیکن هفته چهارم دور رفت لیگ برتر بدمینتون بود. او در ترکیب نماینده تهران صدرنشینی دور رفت لیگ را تجربه کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ تیم بدمینتون تهران باحضور ساره امینیان که جوان ترین عضو تیم هم هست ، موفق شد عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بدمینتون بانوان را از آنِ خود کند .

ساره امینیان که نقش مهمی هم دراین پیروزی و قهرمانی داشت با برگزاری یک نظرسنجی ازسوی فدراسیون بدمینتون به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم شناخته شد.

چشم بدمینتون ایران به نسل جوانی که در لیگ برتر فعالیت می کنند دوخته شده است و ساره امینیان یکی از این این مهره های آینده دار است.

او که در پروژه دختران زرین آژانس ورزش زنان ایران، در فهرست ستارگان زیر 19 سال ورزش ایران قرار دارد بتدریج در حال ایفای نفشی مهم تر در تیم باشگاهی اش است.

زمانی که او مورد توجه آژانس ورزش زنان قرار گرفت، مطرح شدن نام او از سوی برخی به یک پروژه برندسازی هدف دار نسبت داده شد اما او حالا بتدریج ثابت می کند که شایسته تحسین شدن است.

ساره امینیان درگفتگو با “آژانس ورزش زنان ایران”گفت: ما قهرمان نیم فصل هستیم و البته هنوز یک نیم فصل کامل باقی مانده است. می خواهیم قهرمان شویم و این هدف با تلاش یک تیم به دست می آید و به شخص، وابسته نیست.

بدمینتون بازان تهرانی در رقابت با نماینده آذربایجان شرقی موفق تر بوده اند. ساره در این باره می گوید: بازی تیم ما با تیم تبریز یکی ازمهم ترین بازی های هفته دور رفت بود، تیم تبریز بازیکنان بزرگ و مطرحی دارد و پیش بینی می شد که بازی سختی درپیش داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تیم ما، تیم یکدست و جوانی است و همه اعضای تیم با هم همدل و متحد بودیم با این که پیش بینی می شد تبریز برنده این بازی باشد اما ما معادلات را تغییر دادیم.

اودر ادامه گفت:ما در بازی اول نتیجه را واگذار کردیم اما در ادامه ورق برگشت و دربازی دوم و سوم با حضور من موفق به شکست تیم تبریز شدیم ،اما نباید از نقش مهم مربیان تیم قهرمانی نیم فصل گذشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.