13
در روز شب صدرنشینی ام دات آر رقم خورد

پیروزی بزرگ فرمانیه برابر آنلاین تایر در لیگ اینلاین هاکی

  • کد خبر : 71626
  • 13 آبان 1400 - 11:34
پیروزی بزرگ فرمانیه برابر آنلاین تایر در لیگ اینلاین هاکی
در ادامه دیدارهای دور رفت لیگ اینلاین هاکی زنان در تهران، فرمانیه بازی حساس برابر آنلاین تایر آیس باکس را برد و ام دات آر صدر را نگاه داشت.

به گزارش دختران قهرمان؛ دیدارهای هفته دوم لیگ اسکیت اینلاین هاکی زنان در چارچوب دور اول این مسابقات چهارشنبه شب در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

تیم‌ها پس از رقابت در نوبت صبح، شامگاه چهارشنبه به میدان رفتند که در مهم‌ترین مسابقه تیم فرمانیه توانست ۲ بر یک آنلاین تایر آیس باکس را شکست دهد.

این پیروزی ارزشمند برای فرمانیه این تیم را در رقابت با تیم پرمهره آنلاین تایر در موقعیت غالب، در جدول رده‌بندی قرار داد گرچه فرصت جبران برای تیم بازنده همچنان باقی است.

ام دات آر نیز دیشب توانست ۲ بر صفر و با گل‌های حدیثه پورهاشمی و شقایق صدیقی از سد تیم هایپر اسکیت عبور کند و با تکیه بر برد ۹ بر صفر خود در بازی نخست برابر پرشین، صدر را در اختیار خود نگاه دارد.

پرشین قم نیز در دیدار برابر لوتوس ایران مال با گل‌های ملیکا موسوی و ملیحه علی بیکلو ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا خاطره تلخ شکست سنگین برابر ام دات آر در بازی اول را تا حدودی از ذهن بزداید.

تیم‌ها در حالی امروز در هفته سوم به مصاف هم می‌روند که پس از این مرحله و استراحتی کوتاه آماده رقابت در دور دوم در آذرماه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.