15
گفتگو با سرمربی مس پس از برتری برابر شهرداری ورامین

آسیه پام : برای مس رفسنجان بازی آسانی در لیگ برتر والیبال وجود ندارد

  • کد خبر : 71660
  • 13 آبان 1400 - 19:43
آسیه پام : برای مس رفسنجان بازی آسانی در لیگ برتر والیبال وجود ندارد
سرمربی تیم والیبال زنان مس رفسنجان تاکید کرد برای این تیم در لیگ برتر والیبال بازی آسانی وجود ندارد. او تاکید کرد که پیروزی آسانی برابر شهرداری ورامین نداشته است.

آسیه پام در گفتگو با پایگاه خبری دختران قهرمان در رفسنجان، پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ورامین در هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان اظهار کرد: پیروزی دلچسبی کسب کردیم و این پیروزی را به تیم، مردم رفسنجان و باشگاه مس تبریک می گویم. گرچه در 3 ست پیروز شدیم اما بازی سختی در پیش داشتیم.

او ادامه داد: در ست های اول و دوم شروع بسیار خوبی داشتیم اما در ادامه به مشکلاتی برخورد کردیم با این حال خوشحالم که تیم آرامش خود را حفظ کرد و توانستیم پیروزی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: در آغاز لیگ تیم ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند و این مشکل برای تیم ما هم وجود نداشت. بی تردید با گذر زمان، مس به تیم منسجم تری تبدیل می شود و هدف ما ارائه نمایشی کم اشتباه تر است.

پام عنوان کرد: در بازی بعد میزبان ستارگان فارس هستیم که امروز برابر ریف اصفهان پیروز شده و قطعا آن ها هم انگیزه مناسبی دارند. بازی با ستارگان فارس برای ما بازی آسانی تلقی نمی شود چنان که در مورد سایر تیم ها هم به همین ترتیب است.

سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد: برای مس رفسنجان بازی آسانی در لیگ برتر والیبال وجود ندارد. 10 تیم در لیگ برتر حضور دارند که همگی هزینه و کار کرده اند و با انگیزه وارد هر مسابقه می شوند. برای ما همه بازی های پیچیدگی های خود را دارد و در هیچ مسابقه ای از پیش برنده یا بازنده نیستیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71660
  • نویسنده : گفتگو : بهناز شریفی | تنظیم : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.