13
در هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان رقم خورد

برتری مطلق تاسیسات دریایی تهران برابر یکتا افروز البرز

  • کد خبر : 71747
  • 14 آبان 1400 - 19:51
برتری مطلق تاسیسات دریایی تهران برابر یکتا افروز البرز
در ادامه لیگ برتر هندبال بانوان و در آخرین مسابقه دور اول این در تهران، تیم تاسیسات دریایی تهران برابر یکتا افروز البرز به پیروزی رسید.

به گزارش دختران قهرمان؛ پرونده دور اول مسابقات لیگ برتر هندبال زنان 1400 امروز در تهران بسته شد و تاسیسات دریایی آخرین تیم پیروز این مرحله از لیگ برتر بود.

در چارچوب هفته سوم این رقابت ها، امروز تاسیسات دریایی با هدایت مهسا معتمدی در تالار هندبال تهران رودررروی تیم یکتا افروز البرز قرار گرفت و این تیم را با نتیجه یک طرفه 31 بر 18 شکست داد.

نماینده البرز که هر دو بازی پیشین خود را واگذار کرده بود پس از شکست 10 بر 17 در نیمه نخست بازی امروز، دانست که پیروزی در برابر تاسیسات دریایی پروژه نزدیک به غیرممکنی برای این تیم خواهد بود.

دیدار تاسیسات و یکتا افروز البرز به منزله خط پایانی بر 12 بازی مرحله نخست لیگ هندبال زنان و 3 هفته مسابقاتی لیگ بود. تیم ها اکنون فرصت استراحت و تجدید قوا را خواهند داشت.

در دیگر مسابقات امروز سنگ آهن بافق و شهرداری ملایر در امتیاز 28 مساوی کردند، کات شاهرود با نتیجه 24 بر 17 آتریسا را شکست داد و نخستین پیروزی خود را به دست آورد و فولاد سپاهان اصفهان، 29 بر 19 نایب قهرمان فصل گذشته را با شکست بدرقه کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.