11
مدیر آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان خبر داد

۱۵۰ میلیون تومان جایزه برای مسابقات تنیس بانوان در اصفهان

  • کد خبر : 72166
  • 19 آبان 1400 - 8:02
۱۵۰ میلیون تومان جایزه برای مسابقات تنیس بانوان در اصفهان
مدیر آکادمی مومن زاده اصفهان از اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان جایزه برای نفرات برتر مسابقات تنیس بانوان کشور خبر داد.

به گزارش دختران قهرمان؛ ندامومن زاده، مدیر آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان گفت: این لیگ فرصتی مناسب برای رقابت مهیج بین تنیسورهای برتر ایران است و این لیگ می تواند پیشرفت تنیس بازان دیگر را نیز به همراه داشته باشد.

وی عنوان کرد:این مسابقات از ۱۶ تا ۲۶ آبان در آکادمی تنیس مومن زاده درمجموعه ورزشی انقلاب اصفهان برگزار می شود تا برترین تنیسورها رقابت های جذابی را برای راهیابی به لیگ برتر برگزار کنند.

عضو کمیته باشگاه های فدراسیون تنیس گفت:هشت تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در لیگ برتر را  بدست می آورند و بقیه تیم ها در لیگ دسته اول و  دسته دوم به رقابت خواهند پرداخت.

او با تحسین از پیشرفت تنیس بانوان،تصریح کرد: سطح تنیس بانوان ایرانی ارتقا یافته و مصداق بارز آن چهره موفق این روزهای تنیس یعنی مشکات الزهرا صفی است که با راهیابی به رویداد های گرند اسلم به منصه ظهور رساند واین موفقیت می تواند ادامه داشته باشد.

او ادامه داد:این مسابقات فرصتی است برای تنیسورهایی که می توانند قابلیت های خود را به نمایش بگذارند و آکادمی تنیس مومن زاده در تلاش است تا با ایجاد شرایط مناسب،زمینه میزبانی و رقابت خوبی را فراهم آورد.

او در رابطه با جوایز این مسابقات برای تیم های برتر گفت:جایزه تیم های برتر این مسابقات ۱۵۰ میلیون تومان است و فرصت خوبی برای بازیکنان است که در قالب قرداد معین وحرفه ای،فعالیت تنیسی خودرا ادامه دهند.

ندامومن زاده گفت:میزبانی لیگ تنیس در اصفهان هم فرصت خوبی برای رونق وهیجان جدید در این شهر است تا با برگزاری این رویدادهای مهم،بازهم تنیس این استان که از جمله استان های موفق در سالهای گذشته بوده است،جان تازه ای بگیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.