15
پای صحبت بازیکن جوان اما باتجربه لیگ برتر هندبال

نیوشا مرادبخش: بی‌تجربگی مهم‌ترین چالش تیم کات شاهرود است

  • کد خبر : 72186
  • 19 آبان 1400 - 17:43
نیوشا مرادبخش: بی‌تجربگی مهم‌ترین چالش تیم کات شاهرود است
نیوشا مرادبخش بازیکن ۲۴ ساله، عضو تیم کات شاهرود در لیگ برتر هندبال بانوان است. تیمی تازه وارد که مرادبخش می‌گوید هنوز به زمان احتیاج دارد.

به گزارش دختران قهرمان؛ نیوشا مرادبخش یکی از بازیکنان شاخص مرحله نخست لیگ برتر هندبال بانوان ۱۴۰۰ بود و در ۳ بازی تیمش، درخشید و برای نماینده استان سمنان مهره‌ای ارزشمند نشان داد.

مرادبخش امسال یکی از مهره‌های مهم تیم تازه لیگ برتری شده کات شاهرود است. تیمی که در دور اول لیگ برتر عملکردی متوسط داشته و در زمره مدعیان نیست.

ملی‌پوش هندبال درباره لیگ ۱۴۰۰ می‌گوید: تیم بسیار جوانی در لیگ داریم و بی‌تجربگی برای تیم ما یک چالش است. یکی دو هفته بیشتر در کنار هم نبوده‌ایم و به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن نیاز داریم.

نیوشا مرادبخش کات شاهرود آتریسای تهران لیگ برتر هندبال بانوان

کات شاهرود دو بازی را باخته و یک پیروزی نیز در کارنامه دارد: شرایط فوق‌العاده‌ای در جدول نداریم اما برای یک تیم تازه وارد، این نتایج، ناامید کننده نیست. مطمئناً در ادامه راه به تیم سرسخت‌تری تبدیل خواهیم شد.

بازیکن فصل گذشته سپاهان، سابقه بازی در تیم‌های تاسیسات دریایی، ثامن‌الحجج تهران، بیمه رازی تهران و دانشگاه آزاد را دارا است.

او از سال ۱۳۹۰ به عضویت تیم ملی در آمده  و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در تیم ملی حضور داشته و آخرین حضور ملی‌اش به مسابقات قهرمانی آسیا در کوماموتوی ژاپن باز می‌گردد.

تیم ملی هندبال زنان ایران آماده حضور در مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان در اسپانیا می‌شود. اتفاقی که برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران رخ می‌دهد.

نیوشا مرادبخش نیز یکی از دعوت شدگان به اردوی جدید تیم ملی برای این مسابقات بود اما او می‌گوید که به دلایل شخصی به اردوی تیم ملی نمی‌پیوندد.

نیوشا مرادبخش می‌گوید: برای همه ما در تیم ملی، رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان یک آرزو بود که حالا تحقق پیدا کرده. همراهی تیم ملی برای هر بازیکنی یک آرزوست اما به خاطر شرایط و دلایل شخصی با تیم ملی نخواهم بود.

او تاکید می‌کند که تفاوتی ندارد که بازیکنی در تیم ملی حضور داشته باشد یا نه: “من و هر بازیکن دیگری با امید و شادی به تیم ملی نگاه می‌کنیم. برای تک تک نفرات تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم حافظ اعتبار نام ایران باشند.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72186
  • نویسنده : گفتگو : تینا شعبانی | تنظیم : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.