12
لغو مسابقات منطقه شرق

سیرجان در آستانه قهرمانی باشگاه‌های آسیا | تورنمنتی که جدی گرفته نشد

  • کد خبر : 72307
  • 20 آبان 1400 - 11:29
سیرجان در آستانه قهرمانی باشگاه‌های آسیا | تورنمنتی که جدی گرفته نشد
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در پی لغو مسابقات منطقه شرق فوتبال زنان باشگاه های آسیا، در آستانه قهرمانی این مسابقات قرار گرفته است. تورنمنتی که قدرتهای قاره آن را جدی نگرفتند.

به گزارش دختران قهرمان؛ تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ موفق شد حریف هندی را شکست دهد و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه غرب قرار گیرد.

اکنون خبر رسیده است که مسابقات منطقه شرق فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا لغو شده است و تیمی که در منطقه غرب، اول شود قهرمان مسابقات معرفی خواهد شد.

بدین ترتیب شهرداری سیرجان تنها با یک تساوی در بازی سوم خود برابر تیم امان کلاب اردن، قهرمان آسیا می‌شود. امان کلاب در جدول چهار تیمی منطقه غرب، همراه با پاختاکور ازبکستان ۳ امتیازی است.

با انصراف تیم‌های منطقه شرق، اعتبار مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا تحت تأثیر قرار گرفته است. هیچ‌یک از کشورهای صاحب فوتبال زنان در آسیا در مسابقات باشگاهی قاره شرکت نکرده‌اند.

از سوی دیگر هیچ یک از ۴ تیمی که در مسابقات اردن حاضر هستند (اردن، ایران، هند و ازبکستان) در جمع کشورهای توانمند فوتبال زنان آسیا حضور ندارند و همگی تیم‌های درجه دو آسیا به حساب می‌آیند.

قهرمانی شهرداری سیرجان در اردن که اکنون در یک قدمی تحقق است یک خاطره خوش و فرصتی برای خودباوری است تا یک افتخار بزرگ که بتوان روی عنوان “قهرمان آسیا” روی آن مانور داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.