15
هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان

تساوی نصر فردیس و مس رفسنجان در بازی بزرگ هفته

  • کد خبر : 72384
  • 21 آبان 1400 - 13:03
تساوی نصر فردیس و مس رفسنجان در بازی بزرگ هفته
بازی حساس و مهم هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان از گروه دوم با تساوی نصر فردیس برابر مس رفسنجان در روز رونمایی از سارا شیربیگی همراه شد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد و در کرج، نصر فردیس میزبان مس رفسنجان بود اما این بازی برنده نداشت.

هر دو تیم به عنوان مدعیان جدی این فصل لیگ برتر فوتسال بانوان برابر هم قرار گرفتند و نصر فردیس پس از شکست تلخ هفته گذشته برابر پیکان، به دنبال برد بود اما به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

این تساوی برای تیم معصومه رضازاده در حالی رقم خورد که آن ها در نیمه نخست با دو گل محدثه محمدی و زهرا احمدی زاده از مس عقب افتادند و شرایطی شوکه کننده را تجربه می کردند.

با این وجود نیمه دوم متعلق به میزبان و نصر با گل های نسا احدی و سارا شیربیگی از شکست گریخت ضمن این که ضربات سارا شیربیگی چند بار تیرک دروازه مس را لرزاند.

این مسابقه، مصادف با اولین بازی سارا شیربیگی برای تیم نصر فردیس بود. خانم گل لیگ برتر پس از عقد قرارداد با نصر، امروز برای تیم جدیدیش به میدان رفت.

تساوی مس رفسنجان در این بازی، سبب شد تیم عاطفه رضایی از سه بازی اخیر تنها یک برد در کارنامه داشته باشد. آن‌ها در ۳ بازی آغاز فصل یک بار باخته‌اند و یک بار هم مساوی کرده اند.

با این وجود مس رفسنجان امیدوار است در ادامه فصل در فرصت‌های دوباره برای انتقام‌گیری، توان خود را به مدعیان نشان دهد.

لیگ برتر فوتسال زنان ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.