11
گفتگو با سرمربی نصر فردیس

معصومه رضازاده: مس این تساوی را مدیون تیرک دروازه است

  • کد خبر : 72465
  • 24 آبان 1400 - 10:17
معصومه رضازاده: مس این تساوی را مدیون تیرک دروازه است
سرمربی نصر فردیس پس از تساوی اخیر این تیم با مس رفسنجان عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و مدعی شد مس این یک امتیاز را مدیون تیرک دروازه است.

معصومه رضازاده در گفتگو با پایگاه خبری “دختران قهرمان” درباره عملکرد تیمش در بازی اخیر برابر مس رفسنجان گفت: به بازیکنانم بابت تلاشی که در بازی با مس داشتند افتخار می‌کنم. بی‌شک با این سبک بازی به یکی از بهترین تیم‌های لیگ تبدیل می‌شویم و عیار تیم مشخص خواهد شد.

او افزود: در بازی با مس رفسنجان، تیم حریف را به‌خوبیآنالیز کرده‌ بودیم و طبق برنامه‌هایمان پیش رفتیم، اما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و روی ضد حمله گل خوردیم.

سرمربی نصر ادامه داد: در نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه بود و اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردیم، نتیجه بازی حتی دو رقمی می‌شد. مس، یک امتیاز این بازی را مدیون تیر دروازه است.

رضازاده در مورد روند تیم نصر فردیس در چند بازی اخیر گفت: بچه‌ها تمام برنامه‌ها را دقیق اجرا می‌کنند و به خوبی نیز تمرین می‌کنند. به بازیکنانم ایمان دارم و قطعا پیشرفت خواهیم کرد.

او افزود: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم ولی در بعضی صحنه‌های تاثیرگذار، داور به درستی سوت نزد و این موارد باید برطرف شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.