12
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

خاتون بم در خانه از سد هیئت فوتبال البرز گذشت

  • کد خبر : 72802
  • 28 آبان 1400 - 15:12
خاتون بم در خانه از سد هیئت فوتبال البرز گذشت
در دومین هفته از لیگ برتر فوتبال زنان امروز تیم فوتبال خاتون بم در خانه پذیرای هیئت فوتبال البرز بود و این تیم را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان، امروز تیم خاتون بم در خانه پذیرای تیم هیئت فوتبال البرز بود و این تیم را شکست داد.

خاتون بم که هویت تیم پرافتخار شهرداری بم را با خود یک می کشد امروز در ورزشگاه فجر بم توانست 4 بر صفر تیم هیئت فوتبال البرز را شکست دهد.

خاتون در بازی اول در نیشابور با 5 گل از سد میزبان خود کیان نیشابور عبور کرده و با احتساب برد امروز، در جدول رده بندی 6 امتیازی و صاحب تفاضل گل 10 شد.

زهرا قنبری دو گل (یک گل از روی نقطه پنالتی) و زمونا حمودی یک گل  برای خاتون بم به ثمر رساندند و شهناز جعفری زاده مدافع قمی این تیم نیز یک گل برای تیمش ثبت کرد.

رقابت بین خاتون بم با دو رقیب جدی خود در راه قهرمانی یعمی شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان از همین هفته های آغازین لیگ فوتبال بانوان آغاز شده است.

همچنین نماینده البرز نیز که در بازی اول خود در کرج یک بر صفر به سپاهان باخته بود از نبرد بم هم دست خالی بازگشت تا خط تیره مقابل تعداد بردها و امتیازات این تیم، پابرجا باقی بماند.

لیگ برتر فوتبال زنان با حضور ۱۲ تیم به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. فصل گذشته تیم شهرداری سیرجان عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.