16
هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان

سپاهان در اصفهان، سارگل بوشهر را گلباران کرد

  • کد خبر : 72805
  • 28 آبان 1400 - 15:17
سپاهان در اصفهان، سارگل بوشهر را گلباران کرد
تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان در خانه تیم سارگل بوشهر را گلباران کرد و پیروزی آسانی به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان، امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان پذیرای تیم سارگل بوشهر بود و این تیم را شکست داد.

سپاهان امروز در ورزشگاه صفاییه اصفهان برابر سارگل بوشهر 8 بر صفر به پیروزی رسید و با این برد قاطع، 6 امتیازی شد و به روند مثبت خود در آغاز راه، ادامه داد.

سارگل که هفته گذشته در خانه از پس ملی پوشان شهرکرد برنیامده و با این تیم مساوی کرده بود امروز در نصف جهان برابر تیم قدرتمند بیان محمودی حرفی برای گفتن نداشت.

هاجر دباغی مهاجم جوان سپاهان ستاره این بازی بود و به تنهایی 4 بار دروازه تیم بوشهری را فرو ریخت. مرضیه نیکخواه، سارا ظهرابی نیا، میترا نظری و شقایق روزبهان برای سپاهان گلزنی کردند.

طلایی پوشان اصفهان در دیدار اول خود در لیگ امسال، در کرج یک بر صفر تیم هیئت فوتبال استان البرز را از پیش رو برداشته بودند.

سپاهان تشنه کسب اولین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال زنان است و برای رسیدن به این هدف جدالی نفس گیر با شهرداری سیرجان و خاتون بم خواهد داشت.

لیگ برتر فوتبال زنان با حضور ۱۲ تیم به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. فصل گذشته تیم شهرداری سیرجان عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.