14
مریم جهان نجاتی در گفتگو با دختران قهرمان عنوان کرد

خستگی و مصدومیت ؛ چالش شهرداری سیرجان در شهرکرد

  • کد خبر : 72830
  • 29 آبان 1400 - 9:27
خستگی و مصدومیت ؛ چالش شهرداری سیرجان در شهرکرد
مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان پس از پیروزی در شهرکرد، مصدومیت و خستگی نفراتش را چالش سیرجان در این بازی عنوان کرد.

مریم جهان‌ نجاتی در گفتگو با پایگاه خبری دختران قهرمان پس از  پیروزی تیمش برابر ملی پوشان شهرکرد گفت: به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم که با وجود خستگی زیاد، نمایش خوبی داشتند. کسب پیروزی در اولین بازی برایمان اهمیت زیادی داشت.

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: در این بازی، زهرا علیزاده، شبنم بهشت، عارفه سیدکاظمی و فاطمه مخدومی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و همچنین در دقایق ابتدایی مجبور شدیم، حدیث بساط‌ شیر را به دلیل مصدومیت تعویض کنیم.

او افزود: پنج بازیکن را در اختیار نداشتیم و به جای آن‌ها از جوانان استفاده کردیم. همه بچه‌ها خسته بودند ولی برنامه‌ی تیمی‌مان را به خوبی پیاده کردند.

جهان‌ نجاتی همچنین گفت: برابر تیم خوبی پیروز شدیم. شهرکرد تیم جویای نامی دارد و با بازیکنان جوان و مستعد به دنبال رقم زدن آینده‌ ای روشن هستند.

او همچنین در مورد اقدام زیبای تیم شهرکرد برای تبریک نایب قهرمانی سیرجان گفت: کار آقای حیدری، رئیس هیئت فوتبال استان چهارمحال بسیار تحسین‌برانگیز بود و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.‌ جا افتادن چنین فرهنگ‌هایی در فوتبال بانوان بسیار زیباست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.