13
تجربه جدید در کشور همسایه

پای صحبت پریناز حاجیلو ؛ از مصدومیت تا لیگ تنیس روی میز ترکیه

  • کد خبر : 73418
  • 07 آذر 1400 - 13:52
پای صحبت پریناز حاجیلو ؛ از مصدومیت تا لیگ تنیس روی میز ترکیه
پریناز حاجیلو پینگ پنگ باز کرجی اخیرا در تجربه ای جدید در لیگ تنیس روی میز ترکیه شرکت کرد. به همین بهانه با او به گفتگو نشستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نام پریناز حاجیلو برای علاقه‌مندان به تنیس روی میز نامی کاملاً شناخته شده است. او یک استعداد ناب و فوق‌العاده اما عجیب با بدشانسی است.

پریناز جوان در بزنگاه‌های حساس رشد و پیشرفتش با مصدومیت‌های سختی مواجه شد و در ادامه، تقابل همگانی جامعه ورزش با کرونا، مسیر بازگشت او را دشوارتر کرد.

با این وجود، پریناز حاجیلو هنوز جوان است و به اندازه‌ای از کیفیت فنی برخوردار است که به سرعت به جایگاه خود بازمی‌گردد و حضور موفقش در لیگ تنیس روی میز ترکیه، شاهدی بر این مدعاست.

پریناز حاجیلو در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران می‌گوید: لیگ تنیس روی میز ترکیه ۶ سال است که راه اندازی شده و من به عنوان یار شماره یک در تیم “استانبول بی بی اس کی” حضور داشتم، ۸ بازی انفرادی انجام دادم که ۷ بازی به برد منجر شد و در ۴ بازی دوبل هم مسابقه دادم.

پریناز حاجیلو و سایه سنگین مصدومیت

وی ادامه داد: قبل از شیوع کرونا مصدومیتی در ناحیه کمر داشتم و مسابقات جوانان آسیا را از دست دادم، پس از آن با وجود ترکیب فوق‌العاده تیم ملی، متاسفانه شیوع کرونا مسابقات جهانی را لغو کرد.

ستاره کرجی تنیس روی میز  همچنین گفت: این آسیب‌دیدگی‌ها دست بردار من نبود و در نزدیکی مسابقات جهانی دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه پا شدم. با وجود این که باید حداقل یک ماه پایم در گچ می‌بود ولی گچ را زودتر باز کردم و ۳ روز مانده به مسابقات با وجود آسیب، تمریناتم را آغاز کردم.

پریناز حاجیلو ، دختری که ممکن بود فوتبالیست شود

حاجیلو در رابطه با نقطه ورودش به ورزش قهرمانی می‌گوید: به طور کلی، در ورزش بسیار مستعد بودم و تقریباً هر مسابقه ورزشی که در مدرسه برگزار می‌شد شرکت می‌کردم اما تنیس روی میز، رشته اول من نبود.

شگفت‌انگیز است که دختر کرجی پیش‌تر یک فوتبالیست بوده است: دو سال به طور جدی فوتبال بازی کردم و اما از ۱۰ سالگی توسط یکی از مربیانم به رشته تنیس روی میز وارد شدم و بعد از آن هم به امیر بخشی از مربیان خوشنام کشور و مربی تیم ملی معرفی شدم.

لیگ ۱۴۰۰ با شهر بابک

پریناز حاجیلو پس از مدتی حضور در ترکیه، امسال در تیم شهرداری شهربابک حضور دارد و امیدوار به کسب یک قهرمانی دیگر همراه این تیم در لیگ تنیس روی میز زنان است.

او عنوان کرد: با پایان مسابقات ترکیه، امسال هم در تیم شهرداری شهر بابک در لیگ ایران بازی خواهم کرد. پیش از این که به ترکیه بروم با این تیم سه سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم. این تیم به دلیل حضور بازیکنان تیم ملی از بقیه تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر است.

خاطره شیرین، قهرمانی تور بزرگسالان

پینگ پنگ باز کرجی درباره لحظه‌های تلخ و شیرین ورزشی‌اش می‌گوید: می‌توانم بگویم مصدومیت و آسیب دیدگی از لحظات تلخ زندگی هر ورزشکاری است و برای من که مانع از حضورم در مسابقات بسیار مهم بود هم تلخی بیشتری داشت.

لحظات شیرین من کسب مقام سومی در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان در پرتغال و اسلواکی بود اما بهترین آن، کسب مقام اول تور بزرگسالان در تهران بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73418
  • نویسنده : گفتگو : حنانه چگینی | تنظیم : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.