18
اسکواش تیمی زنان قهرمانی آسیا

اسکواش ایران با شکست برابر کره جنوبی ششم شد

  • کد خبر : 73666
  • 13 آذر 1400 - 18:58
اسکواش ایران با شکست برابر کره جنوبی ششم شد
تیم ملی اسکواش زنان ایران با شکست برابر کره جنوبی به رتبه ششم مسابقات اسکواش تیمی قهرمانی زنان آسیا در مالزی بسنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مسابقات اسکواش تیمی زنان آسیا در کوالالامپور مالزی امروز برای ایران بسته شد و تیم ملی اسکواش بانوان در رده ششم قرار گرفت.

ایران در جدال برای کسب رتبه پنجم امروز به مصاف کره جنوبی رفت اما دو بر یک تن به شکست داد تا با رتبه‌ای تورنمنت را به پایان برساند که در دوره گذشته کسب کرده بود.

در دیدار امروز ایران و کره جنوبی، گرچه فرشته اقتداری حریفش را در بازی رودررو شکست داد اما سوگل ثمودی و غزال شرف پور در مسابقه با حریفان، بازنده شدند.

دو شکست ثمودی و شرف پور در شرایطی که رقم خورد که اختلاف آنها و حریفان اختلاف کمی بود اما در هر حال، شکست، معنای شکست را می‌دهد چه با اختلاف کم و چه با اختلاف بسیار.

بدین ترتیب تیم تحت هدایت فاطمه حیدری که علاوه بر این ۳ بازیکن، از وجود آیلی نیری هم بهره‌مند بود در میان ۸ تیم آسیایی این مسابقات ششم شد.

ایران در مرحله گروهی برابر مالزی و هند بازنده شد و فیلیپین را شکست داد و سپس در جدول پایین برای رتبه‌های پنجم تا هشتم، سری لانکا را برد اما مغلوب کره شد.

مسابقات اسکواش تیمی زنان آسیا به‌صورت مجزا از مسابقات انفرادی برگزار می‌شود. ایران امیدوار است در آینده اسکواش آسیا نقشی شاخص‌تر ایفا کند جایی که سرمایه‌گذاری روی توسعه اسکواش در میان دختران جوان در ایران، تعیین‌کننده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.