9
هندبال زنان قهرمانی جهان در اسپانیا

ایران 25 قزاقستان 31 | سومین شکست پیاپی دختران هندبالیست

  • کد خبر : 73833
  • 16 آذر 1400 - 22:07
ایران 25 قزاقستان 31 | سومین شکست پیاپی دختران هندبالیست
تیم ملی هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا، مغلوب قزاقستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی هندبال زنان ایران امشب در سومین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی جهان برابر قزاقستان شکست خورد.

در این بازی در کاستلون اسپانیا، ایران در جدال برابر رقیب هم قاره‌ای خود ۲۵  بر ۳۱ نتیجه را واگذار کرد تا پس از شکست برابر رومانی و نروژ سومین دیدارش را نیز واگذار کند.

با وجود نمایانی اعتماد به نفس بالاتر از سوی بازیکنان ایران در این بازی، تیم ملی نتوانست از فرصت‌های خود برای جبران عقب ماندگی در جریان بازی به اندازه کافی بهره ببرد.

در نیمه نخست رقابت دو تیم با برتری ۱۴ بر ۱۰ قزاق‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم با وجود شروع نامطلوب ایران، رقابت از اواسط نیمه دوم جذاب تر شد جایی که ایران با استفاده از اشتباهات حریف در فاز دفاعی در مقاطعی از بازی با جبران نتیجه امیدوار شد.

با این حال، ضربات بعضا غیرقابل مهار قزاق ها با استفاده از قد و قامت بلند و نفوذهای ویرانگر در نهایت پیروزی را برای سرخ پوشان قزاقستان تضمین کرد و این تیم 31 بر 25 ایران را شکست داد.

نمایش فوق العاده ایرینا الکساندروآ بازیکن بلندقامت قزاقستان نقش مهمی در پیروزی این تیم برابر ایران داشت. این بازیکن در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

در ترکیب ایران بهار ایزدگشب و آرزو کیانی آرا شب درخشانی را پشت سر گذاشتند و مریم یوسفی نیز همانند بازی های گذشته چهره پرفروغی داشت.

همچنین نباید از عملکرد مثبت دو دروازه بان ایران در نیمه دوم این بازی گذشت. در شبی که فاطمه خلیلی، سیوهای گذشته را نداشت هانیه لک درخشان ظاهر شد و زینب بذرافکن نیز نمره قبولی گرفت.

ایران در نخستین دیدار خود ۱۱ بر ۳۹ برابر رومانی بازنده شد و در برابر نروژ نیز ۹ بر ۴۱ شکست خورده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.