13
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان اتفاق افتاد

پیروزی خیره کننده سپاهان برابر ملوان | دباغی و نیکخواه در اوج

  • کد خبر : 73950
  • 19 آذر 1400 - 15:54
پیروزی خیره کننده سپاهان برابر ملوان | دباغی و نیکخواه در اوج
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان تیم فوتبال بانوان سپاهان میهمان ملوان بود و برابر این تیم سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 5 بازی به انجام رسید و برتری خیره کننده سپاهان بر ملوان از اتفاقات شاخص امروز بود.

در ورزشگاه سردار جنگل رشت، تیم بانوان ملوان انزلی به دیدار سپاهان رفت اما این بازی در نهایت با برتری 4 بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید ؛ شکستی سنگین برای ملوان بندر انزلی.

سپاهان نیمه نخست را با گل هاجر دباغی برنده به رختکن رفت و در نیمه دوم به سه گل دیگر نیز رسید. مرضیه نیکخواه 2 گل زد و دباغی نیز با یک گل دیگر، دبل کرد.

مینا نافعی ، فاطمه عادلی، میترا نظری، فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، کوثر کمالی (الهام عبدالرحمان – زهرا پورحیدر)، مریم رهیده، مرضیه نیکخواه، شقایق روزبهان، سارا ظهرابی نیا و هاجر دباغی (زهرا ذوالفقاری) بازیکنان سپاهان در این بازی را تشکیل دادند.

 

شاگردان بیان محمودی که هفته گذشته در اصفهان با یک گل بر زارع باتری سنندج غلبه کرده بودند امروز نیز با یک برد دیگر، جمع امتیازات خود را به عدد 12 رساندند.

سپاهان در بازی های این فصل جز در رقابت با شهرداری سیرجان در زمین حریف، پیروز بوده و امیدوار است در ادامه راه، در رقابت با شهرداری سیرجان و خاتون بم، تیم برتر لقب گیرد.

تیم فوتبال بانوان سپاهان برای قهرمانی در لیگ فوتبال زنان انگیزه زیادی دارد. آنها پیش از این هرگز قهرمان لیگ فوتبال زنان ایران نشده اند و البته می دانند عبور از این طلسم آسان نیست.

همچنین تیم ملوان انزلی که امسال نتایج موفقیت آمیزی با معصومه جهانچی کسب کرده امروز لاجرم تسلیم طلایی های اصفهان شد اما این شکست از شایستگی های قوی سفید نمی کاهد.

لیگ برتر فوتبال زنان ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود. شهرداری سیرجان فصل گذشته قهرمان این رقابت‌ها شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.