14
با پیروزی بر آکادمی اسفندیاری کرمان رخ داد

تکرار قهرمانی از اصفهان تا کیش | یر ب یر قهرمان جام حذفی تنیس شد

  • کد خبر : 74057
  • 20 آذر 1400 - 11:36
تکرار قهرمانی از اصفهان تا کیش | یر ب یر قهرمان جام حذفی تنیس شد
تیم یر ب یر قهرمان جام حذفی تنیس بانوان شد آن هم چند هفته پس از بالا بردن جام در مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های تنیس جام حذفی بانوان پنج شنبه 18 آذر در جزیره کیش پایان یافت و تیم یر ب یر با ترکیب جوان خود قهرمان این رویداد شد.

یر ب یر تقریباً بلافاصله پس از قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های کشور در اصفهان، به کیش رفت و یک جام دیگر را با فاصله زمانی کوتاهی به دست آورد.

درخشش دختران جوان یر ب یر مهر تاییدی بر سطح فنی برجسته تنیسورهای آینده این تیم بود. آنها در فینال از سد آکادمی اسفندیاری کرمان عبور کردند که یک بازیکن روس در اختیار داشت.

پیروزی برای یر ب یر ساده به دست نیامد. آنها بازی اول انفرادی را به حریف باختند. زور ماندگار فرزامی به سابینا شایدولینا نرسید: شکست 6 بر 2 و 6 بر 3.

شهرزاد بانی سعید اما در بازی دوم، جبران مافات کرد. تنیسور جوان 6 بر 2 و 6 بر یک میترا ابراهیمی – تصاویرش در کنار فرزندش در مسابقات اصفهان مورد توجه قرار گرفته بود – را شکست داد.

در رقابت تعیین کننده دوبل بین تیم بانی سعید – زینالی و تیم شایدولینا – ابراهیمی، برتری با یر ب یر بود و بدین ترتیب این تیم قهرمان جام حذفی شد.

در دیدار دوبل، در صحنه ای توپ به سر رومینا زینالی تنیسور تیم یر ب یر برخورد کرد و سبب آسیب دیدگی او شد که البته جدی نبود. نازنین سیوشانسی و باران بارانی مربی و سرپرست تیم یر ب یر بودند.

تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان با ترکیب سابینا شایدولینا ، میترا ابراهیمی و صدف ایران منش نایب قهرمان جام حذفی شد.

سابینا شایدولینا بازیکن روس، اولین بازیکن خارجی در مسابقات رسمی داخلی بود. او در مسابقات انفرادی جام حذفی تنها یک گیم به حریفانش داد.

تیم های کی دو الف بل ترکیب پرنیا رکن آبادی ، آنیتا مهره کش و هانا سلطانی با مربیگری لادن اخلاصی و سرپرستی ساحل کاشانی به همراه تیم ملیوان با پادنا قورچیان و الهه ظفرخواه و سرپرستی نادیا اسحاقی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.