14
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – قزاقستان

روز دوم : مدال طلا بر سینه حدیث جمال، بداق و سارینا فتحی

  • کد خبر : 74419
  • 29 آذر 1400 - 8:55
روز دوم : مدال طلا بر سینه حدیث جمال، بداق و سارینا فتحی
در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا ۸ مدال خوشرنگ دیگر برای کاراته ایران به دست آمد که سهم کاراته بانوان 3 طلا، یک نقره و یک برنز بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده های سنی ( نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قراقستان یکشنبه شب 29 آذر به پایان رسید.

سهم کاراته بانوان ایران از 8 مدال کسب شده ایران در روز دوم این مسابقات، 5 مدال بود به طوری که 3 مدال به رنگ طلا برای ایران به دست آمد.

طلای حدیث جمال در کاتای امید

در این رده سنی، حدیث جمال به طلا رسید. او ابتدا با امتیاز۲۲.۹۰ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت راهی فینال شد.

جمال در فینال مسابقات نیز با امتیاز ۲۴.۲۲ لیارکوشکایبایوا از کشور میزبان را شکست داد و صاحب مدال خوشرنگ طلا شد.

4 مدال در کومیته دختران کاراته قهرمانی آسیا

در وزن ۵۹- کیلوگرم فاطمه بداق با نتیجه ۳ بر صفر سیتورا راسولوا از قرقیزستان را مغلوب کرد. بداق در بازی دوم نیز با نتیجه ۴ بر یک ویچکا لیک از کامبوج را شکست داد.

بداق سومین بازی خود را نیز با برتری ۶ بر یک مقابل سز لایوت از هنگ کنگ پشت سر گذاشت و راهی فینال شد. بداق در فینال نیز با اقتدار سنیا آرستوا از قزاقستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و مدال طلا را تصاحب کرد.

در وزن ۵۹+ کیلوگرم سارینا فتحی در بازی نخست با نتیجه ۶ بر صفر آژار اروزالیو از قرقیزستان را شکست داد. فتحی در بازی دوم نیز در هانتی نوراله ناصر از اردن را شکست داد و راهی فینال شد.

سارینا فتحی ملی پوش کشورمان در فینال نیز نماینده امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد. نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ کنگ را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

نادری در فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلا ساماشوا از قزاقستان شد به مدال نقره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 بسنده کرد.

در وزن ۴۸- کیلوگرم یلدا بیرانوند در بازی نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب آلکنیت شریزات از قزاقستان شد. بیرانوند دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب اومیدا آیسوا از قرقیزستان شد.

بیرانوند در دیدار رده بندی با برتری ۷ بر ۳ فرهان الوایاتی از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز کاراته قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان شد.

همچنین ببینید : نتایج دختران کاراته کای ایران در روز اول مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.