16
همچنان در اوج؛ همچنان باثبات در کسب جام

سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان ۱۴۰۰ شد + تصاویر

  • کد خبر : 74424
  • 29 آذر 1400 - 9:21
سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان ۱۴۰۰ شد + تصاویر
سپاهان قدرت بی‌رقیب لیگ برتر والیبال نشسته بانوان در نوزدهمین دوره نیز جام قهرمانی را بالای سر برد و در بندرعباس جشن قهرمانی برپا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده لیگ برتر والیبال نشسته بانوان عصر یکشنبه ۲۸ آذر در بندرعباس بسته شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد.

قهرمان بلامنازع ادوار اخیر لیگ والیبال نشسته بار دیگر بی رقیب نشان داد و مصاف سنتی سپاهان – ذوب آهن، دو قطب والیبال نشسته زنان ایران در لیگ ۱۴۰۰ نیز به سود بخش طلایی‌رنگ اصفهان به پایان رسید.

سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان ۱۴۰۰ شد

سپاهان با ثباتی قابل ستایش در تیمداری در والیبال نشسته، اکنون باشگاه پرچمدار در والیبال نشسته زنان است و این را با انبوهی از جام قهرمانی لیگ اثبات کرده است.

سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ ۱۴۰۰، برابر فولاد هرمزگان به برتری ۳ بر یک دست پیدا کرد در حالی که پیش از این، قهرمانی خود را با پیروزی بر همشهری‌اش، ذوب آهن مسجل کرده بود.

سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان ۱۴۰۰ شد

ذوب آهن اصفهان اما برای نایب قهرمانی در آخرین روز جدال سختی برابر خراسان رضوی داشت به طوری که در صورت شکست، نایب قهرمانی را هم از دست می‌داد اما در نهایت با برتری در ست پنجم، ۳ بر ۲ پیروزی این بازی را به دست آورد.

با پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم والیبال نشسته زنان سپاهان با ۳۰ امتیاز قهرمان شد و تیم ذوب آهن اصفهان با ۲۱ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم خراسان رضوی با ۲۰ امتیاز سوم شد.

سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان ۱۴۰۰ شد

حال و هوای شاد و پرامید مراسم اهدای جام از جذابیت‌های این مسابقات بود. سپاهانی‌ها جام را به دست آوردند و تصویر لبخند آنها با عروسک‌هایی که به تیم‌های قهرمان در باشگاه سپاهان اهدا می‌شود قابی زیبا از این موفقیت ساخت.

نکته جالب دیگر حضور فرزندان دو بازیکن سپاهان در جشن قهرمانی بود. مهری فلاحی لیبروی تیم ملی با دوپای قطع شده و معصومه شجراتی ملی پوش اصفهانی سپاهان با فرزندانشان در جشن قهرمانی حاضر شدند.

برگزاری لیگ والیبال نشسته با حضور و سرمایه‌گذاری باشگاه‌های صنعتی اتفاقی امیدوار کننده برای آینده تیم ملی والیبال نشسته بانوان است؛ تیمی که سال آینده در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رقابت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.