9
در خون ماست؛ مرد و زن ندارد

دختران کشتی‌گیر در قرقیزستان مدال‌ها را درو کردند

  • کد خبر : 74655
  • 02 دی 1400 - 19:56
دختران کشتی‌گیر در قرقیزستان مدال‌ها را درو کردند
دختران کشتی‌گیر آلیش ایران در مسابقات بین المللی قرقیزستان مدال‌ها را درو کردند. تیم آنا براتی در این مسابقات با شش مدال درخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های کشتی آلیش بین المللی قرقیزستان برگزار شد و تیم کشتی آلیش بانوان ایران پس از کسب 6 مدال شامل 3 طلا و 3 نقره به خانه بازگشت.

ایران ۳ مدال طلا توسط سپیده بابایی در وزن 55 کیلوگرم، محدثه حسینی در وزن 65 کیلوگرم و ریحانه گیلانی در وزن 70 کیلوگرم به دست آورد.

3 مدال نقره تیم کشتی آلیش بانوان نیز توسط فاطمه فتاحی در وزن 60 کیلوگرم، مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری در وزن 75+ کیلوگرم به دست آمد.

سپیده بابایی و قهرمانی مقتدرانه

در وزن ۵۵ کیلوگرم، سپیده بابایی دور اول حریفی از قرقیزستان را با ضربه فنی شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

وی در ادامه باز هم مقابل نماینده قرقیزستان ۷ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در این مرحله یک بر صفر به برتری رسید و مدال طلا را کسب کرد.

فاطمه فتاحی و حسرت طلا

در وزن ۶۰ کیلوگرم فاطمه فتاحی در مبارزه نخست به مصاف قزاقستان رفت که حریفش را ضربه فنی کرد. وی دور دوم در مصاف با نماینده قرقیزستان ۳ بر ۲ پیروز و فینالیست شد.

فاطمه فتاحی در ادامه مقابل کشتی‌گیر قرقیزستانی با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد تا مدال نقره را بر گردن بیاویزد.

کار برای محدثه حسینی دشوار نبود

در وزن ۶۵ کیلوگرم، محدثه حسینی دور اول استراحت داشت. وی دور دوم به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۸ بر ۲ از سد حریف گذشت تا فینالیست شود.

حسینی در فینال در مبارزه با حریفی از قرقیزستان وی را ضربه فنی کرد تا طلای دیگری برای کاروان ایران کسب شود.

ریحانه گیلانی و قهرمانی آسان

در وزن ۷۰ کیلوگرم ریحانه گیلانی بعد از یک دور استراحت، در مبارزه نخست حریفی از قرقیزستان را پیش رو داشت که ۸ بر یک از سد حریف گذشت تا راهی فینال شود.

گیلانی در این مرحله هم مقابل نماینده میزبان قرار گرفت که ۷ بر صفر به برتری رسید و سومین طلا را کسب کرد.

شکست مریم احمدی در فینال

در وزن ۷۵ کیلوگرم، مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد که مریم احمدی نماینده کشورمان در این وزن بود. وی دور اول با نماینده میزبان روبه‌رو شد که حریفش را ضربه فنی کرد.

احمدی در ادامه در مصاف با کشتی‌گیر اوکراین ۹ بر ۳ پیروز شد اما در ادامه نتیجه را مقابل نماینده قرقیزستان با ضربه فنی واگذار و مدال نقره را کسب کرد.

هانیه عاشوری ، حیف شد که طلا نشد

در وزن ۷۵+ کیلوگرم هانیه عاشوری هم به صورت دوره‌ای با حریفان رقابت کرد. وی در کشتی اول به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۴ به برتری رسید.

عاشوری در مبارزه دوم مقابل حریفی از اوکراین پیش بود که با مصدومیت حریف، نماینده کشورمان برنده شد. در دور سوم حریف قرقیزستانی مقابل عاشوری مبارزه نکرد.

ملی‌پوش کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده قرقیزستان رفت که با نتیجه ۶ بر ۲ باخت و نقره کشتی آلیش بانوان در قرقیزستان را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.