6
در خاک ازبکستان روی داد

قهرمانی کشتی آلیش زنان با طلای محسنی و گیلانی

  • کد خبر : 91406
  • 02 خرداد 1402 - 14:23
قهرمانی کشتی آلیش زنان با طلای محسنی و گیلانی
دو مدال طلای ام البنین محسنی و ریحانه گیلانی به تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران کمک کرد تا در خاک ازبکستان، جام را بالای سر ببرد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات کشتی آلیش زنان آسیا روز دوم خرداد ۱۴۰۲ در تاشکند ازبکستان به پایان رسید و تیم ایران در بخش زنان قهرمان قاره شد.

چهار مدال، سهم تیم آلیش بانوان ایران بود که ۲ طلا و ۲ نقره در نهایت جام را به ایران رساند. ام البنین محسنی در وزن ۶۰ کیلوگرم و ریحانه گیلانی در وزن ۷۰ کیلوگرم طلایی‌های ایران بودند.

همچنین رقیه محمودآبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن 75+ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

سپیده بابایی در وزن ۵۵ کیلوگرم و سحر غنی زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم دیگر دختران کشتی‌گیر ایران بودند که چهارم شدند و بدون مدال به کار خود خاتمه دادند.

در جدول نهایی این مسابقات ایران با ۲۳۰ امتیاز و در رقابتی نزدیک با ازبک‌های میزبان، قهرمان شد. میزبان فقط ۱۵ امتیاز کم آورد و با ۲۱۵ امتیاز به نایب‌قهرمانی رسید.

تیم قرقیزستان نیز در جایگاه سوم ایستاد. تیم ایران پیش‌تر، در بخش کلاسیک نیز با کسب ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافته بود.

بنا بر گزارش فدراسیون کشتی ایران، تیم زنان سال گذشته برای اولین بار بعنوان قهرمانی آسیا در دو بخش آزاد و کلاسیک رسیده بود که بانوان ورزشکار ایرانی، امسال نیز از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.