12
هدف : حضور در قهرمانی آسیا در تایلند

آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در شهریار + فیلم

  • کد خبر : 74958
  • 08 دی 1400 - 13:53
آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در شهریار + فیلم
تیم ملی هاکی سالنی بانوان در شهریار تمرینات خود را آغاز کرده است. دختران هاکی ایران آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”  ششمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان از 5 دی در مجموعه ورزشی شباهنگ شهریار آغاز شده است.

این اردوی آماده سازی زیر نظر نیلوفر عبدی در حال انجام است و تا ۱۲ دی  به طور خواهد انجامید و ضرورت آن ، آماده سازی تیم ملی هاکی زنان برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند است.

دختران هاکی باز ایران فروردین سال 1401 برای حضور در این مسابقات عازم جنوب شرق آسیا می شوند. همچنین اردوی تیم ملی هاکی چمنی بانوان نیز چندی پیش آغاز شده بود.

نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

منیره کیانفر و هما حسینی (کرمان) زهرا قرایی ، نرگس قربانعلی زاده، هانیه تقدیمی و زهرا رشیدیان  (خراسان رضوی) مریم حیدری (تهران) الهام دایی ، مینا باقری و نسترن سنگبردی (گلستان) ساناز بهرامی، زینب احمدی و زهرا زارعی فر (همدان) زیبا یحیوی و نازنین امیدی (گیلان) هانیه یوسفی، فرشته بابازاده و نسیم میرزایی (آذربایجان شرقی) مینا اعتقادی (مازندران)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. جالب که خانم عبدی بعد ۵ اردو به همراه کادرشون برکنارشون کردن و تمام مربیان تیم ملی اقایون (اقای ملک احمدی سرمربی) و حتی مربی بدنساز که بر خلاف عرف و شرع این اقا یک فرد کم تجربه ۲۵ ساله به نام پویا نوشادی است آوردن رو سر تیم خانما تمرین میدن ولی جرات همینو ندارن که حقیقتو بگن و اسم خانم عبدی نوشتن،اسم شماهاروهم میشه گزاشت مرد.

  2. جالب که خانم عبدی بعد ۵ اردو به همراه کادرشون برکنارشون کردن و تمام مربیان تیم ملی اقایون (اقای ملک احمدی سرمربی) و حتی مربی بدنساز که بر خلاف عرف و شرع یک اقا کم تجربه ۲۵ ساله به نام پویا نوشادی است و به همراه یک پزشک اقا آوردن رو سر تیم خانما تمرین میدن ولی جرات همینو ندارن که حقیقتو بگن این خبر شما کذب و اسم خانم عبدی رو باید پاک کنید و حقیقتو بنویسید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.