13
دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان

آتریسا ۲۸ یکتا افروز البرز ۲۸ | تساوی بی‌حاصل برای قعرنشینان

  • کد خبر : 75481
  • 13 دی 1400 - 11:21
آتریسا ۲۸ یکتا افروز البرز ۲۸ | تساوی بی‌حاصل برای قعرنشینان
در دومین روز از دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان جدال آتریسا و یکتا افروز البرز قعرنشینان جدول بدون برنده پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان و در روز دوم این مسابقات آتریسا و یکتا افروز البرز به تساوی بسنده کردند.

سومین مسابقه از روز دوم و دور دوم لیگ برتر هندبال زتان یکشنبه در تالار هندبال برگزار شد و تیم‌های قعرنشین امتیازات را تقسیم کردند در حالی که این نتیجه باب میل هیچ یک از ۲ تیم نبود.

این دیدار با شروع خوب شاگردان متین نجد سمیعی در تیم آتریسا تهران آغاز شد اما در ادامه شاگردان ناهید رضایی در تیم یکتا افروز نتیجه را تغییر دادند.

دختران کرج توانستند اختلاف ۴ گل عقب‌ماندگی را جبران کنند تا نبرد قعرنشین‌های لیگ بدون برنده و تقسیم امتیازات با نتیجه برابر ۲۸ به پایان برسد.

گرچه این تساوی برای یکتا افروز البرز شیرین‌تر است اما واقعیت این است که یک امتیاز، نتیجه‌ای نیست که رضایت قعرنشینان را که دل به کسب برد این بازی بسته بودند، جلب کند.

یکتا افروز در آخرین لحظات به لیگ ۱۴۰۰ رسید و منحل شدن اشتاد سازه مشهد یک‌بار دیگر فرصت را به جوانان و نوجوانان البرزی داد تا در لیگ برتر زنان حضور یابند.

آتریسا نیز با حمایت بخش خصوصی امسال یکی از دو نماینده پایتخت در لیگ است و با سرمایه‌گذاری در رده پایه یک تیم منظم و قابل‌احترام را راهی میدان کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.