15
فرصت در غیاب رها یزدانی

اعتماد سپاهان به فاطمه براتی ، یک دروازه‌بان ۱۶ ساله (عکس)

  • کد خبر : 75587
  • 14 دی 1400 - 11:01
اعتماد سپاهان به فاطمه براتی ، یک دروازه‌بان ۱۶ ساله (عکس)
تیم فوتبال بانوان سپاهان در جریان دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان از وجود دروازه‌بانی ۱۶ ساله به نام فاطمه براتی در ترکیب خود استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی برگزار شد که سپاهان در حضور فاطمه براتی سنگربان جوان خود ملی پوشان شهرکرد را شکست داد.

این بازی روز جمعه ۱۰ دی در شهرکرد برگزار شد و تیم فوتبال بانوان سپاهان با ۱۰ گل میزبان خود را در هم کوبید اما نکته ویژه این بازی درون دروازه سپاهان رخ داد.

سپاهان به دلیل آسیب‌دیدگی رها یزدانی، مینا نافعی را به عنوان سنگربان اصلی و فاطمه براتی دروازه‌بان ۶ ساله‌اش را به عنوان دروازه‌بان دوم به شهرکرد برده بود.

این فرصت برای فاطمه براتی ۱۶ ساله ایجاد شد که در بازی با ملی پوشان شهرکرد، اولین بازی لیگ برتری‌اش را انجام دهد گرچه این بازی، بازی سنگینی نبود.

به عبارت دیگر میدان دادن به این دروازه‌بان جوان از این نظر برای سپاهان اهمیت دارد که او را با اتمسفر بازی‌های رسمی در لیگ برتر آشنا می‌کند.

فاطمه براتی دروازه‌بانی بومی و اصفهانی است و سپاهان نیز در پروژه ورزش قهرمانی خود نگاه خاصی به بازیکنان بومی استان اصفهان دارد.

بعید نیست در آینده براتی جوان به یک دروازه‌بان مطمئن برای سپاهان تبدیل شود و سرمایه گذاری امروز طلایی پوشان را پاسخی درخور و شایسته دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.