11
گفتگو با سرمربی تیم مس رفسنجان

عاطفه رضایی: شکست مس برابر نصر فردیس عادلانه نبود

  • کد خبر : 75735
  • 17 دی 1400 - 20:32
عاطفه رضایی: شکست مس برابر نصر فردیس عادلانه نبود
عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پس از شکست برابر نصر فردیس، تاکید کرد نتیجه به دست آمده عادلانه نبوده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در مهمترین دیدار گروه دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، نصر فردیس در رفسنجان با نتیجه سه بر یک برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید.

عاطفه رضایی در گفتگو با “دختران قهرمان” در این مورد اظهار کرد: می‌دانستیم برابر تیم پرمهره و قدرتمندی بازی داریم و از سختی آن مطلع بودیم. ما در این بازی ترکیب کامل خود را در اختیار نداشته و چندین بازیکن محروم و مصدوم داشتیم.

او ادامه داد: با وجود همین شرایط، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تمامی نفرات ما خوب بازی کردند و معتقدم حداقل می‌توانستیم نتیجه مساوی را کسب کنیم.

سرمربی تیم رفسنجانی گفت: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و دو توپ هم به تیرک دروازه حریف کوبیدیم، اما نتوانستیم از این موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. باختیم اما لایق نتیجه بهتری بودیم.

رضایی همچنین اضافه کرد:دستمان در تعویض‌ها بسته بود، ولی راضی‌ام که بازیکنان با فشار و خستگی زیاد جنگیدند. از اینکه در این شرایط گرفتار مصدومیت جدی و جدیدی نشدیم، خوشحالم‌.

مس رفسنجان با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم گروه دو لیگ برتر قرار دارد. رضایی در این خصوص گفت: مدت زیادی‌ست در این رتبه جدول قرار داریم و دستخوش تغییرات زیادی نشدیم. بی‌شک، برای بهتر شدن وضعیت، تمام توان خود را خواهیم گذاشت.

او افزود: هفته‌ آینده در لیگ استراحت داریم اما در هفته‌های آتی تلاش خواهیم کرد، تا در دور بعدی مسابقات نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم اتفاقات خوشی در انتظارمان باشد.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص داوران و قضاوت این دیدار گفت: هنگامی که لیست داوری این بازی را دیدیم، تعجب زیادی کردیم.  داوران انتخابی در حد این بازی حساس نبودند.

او ادامه داد: اعتراض خود را به کمیته داوران لیگ ابراز کردیم اما در پاسخ گفتند که به دلیل مسافت زیاد، داوران حاضر نیستند این بازی را قضاوت کنند که چنین نظری به هیچ‌وجه قانع‌کننده نیست.

رضایی همچنین افزود: داوری در روند بازی تاثیرگذار بود؛ با اطمینان می‌گویم که خطای منجر به گل اول نصر، به اشتباه گرفته شد و خطایی رخ نداده بود. از کمیته داوران انتظار می‌رود که داوران را حد و سطح هر بازی انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.