12
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان

ذوب آهن ۳ جوانان زرتشتی یزد صفر | همون همیشگی!

  • کد خبر : 75860
  • 20 دی 1400 - 17:38
ذوب آهن ۳ جوانان زرتشتی یزد صفر | همون همیشگی!
تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان و در مسابقه‌ای که زمان زیادی به طول نینجامید برابر جوانان زرتشتی یزد پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بانوان با پنج بازی به انجام رسید و تیم صدرنشین ذوب آهن در خانه، جوانان زرتشتی یزد را از پیش رو برداشت.

در این مسابقه که در سالن ملت اصفهان و بین تیم‌های صدرنشین و ماقبل قعر جدول برگزار شد تیم ذوب آهن با هدایت فریبا صادقی ۳ بر صفر میهمان تازه‌وارد به لیگ برتر را شکست داد.

جوانان زرتشتی یزد در این ماجراجویی دشوار در نصف جهان قادر به رقابت با تیم مدعی ذوب آهن نبود. آنها در جریان بازی نتوانستند موقعیت ذوب آهن را تهدید کنند.

پس از پایان ست نخست که ذوب آهن ۲۵ و جوانان زرتشتی یزد ۱۲ امتیاز کسب کرده بودند تکلیف بازی تا پایان مشخص بود و ذوب آهن، سه امتیاز را در جیب خود داشت.

در ست‌های دوم و سوم، تیم والیبال بانوان ذوب آهن ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۳ به برتری رسید و با این برد، رکورد صد در صدی پیروزی در این فصل را وسعت بخشید.

زهرا قنواتی به عنوان بهترین بازیکن میدان از دیدگاه آژانس ورزش زنان ایران انتخاب شد.

ذوب آهن ۱۱ پیروزی از ۱۴ برد این فصل خود را با نتیجه ۳ بر صفر به دست آورده است. ۲ پیروزی ۳ بر یک و تنها یک برد حداقلی ۳ بر ۲ در کارنامه گاندو به چشم می‌خورد.

ذوب آهن تنها تیم بی‌شکست لیگ برتر والیبال است اما دختران اصفهان می‌دانند که برای جشن گرفتن هنوز زود است. مأموریت آنها ثبات و جلوگیری از برگشتن ورق به سود رقبای در کمین است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.