14
دومین بازی تیم ملی فوتسال زنان در کافا 2022

ایران ۱۲ تاجیکستان صفر | تحقیر میزبان در شنبه کسل کننده

  • کد خبر : 76371
  • 02 بهمن 1400 - 18:19
ایران ۱۲ تاجیکستان صفر | تحقیر میزبان در شنبه کسل کننده
دختران ملی‌پوش فوتسال، برد پرگلی را مقابل میزبان مسابقات آسیای مرکزی به دست آوردند. مسابقه‌ای که چالشی برای ایران به شمار نمی‌رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات فوتسال کافا (آسیای مرکزی) روز شنبه، دوم بهمن، در ساعت ۱۶ و ۳۰ به وقت تهران برابر تاجیکستان برگزار شد.

ایران که دیدار نخست خود را برابر ازبکستان ۵ بر ۲ به سود خود پایان داده بود امروز در یک بازی یک‌طرفه و تمرینی، ۱۲ بر صفر تاجیکستان میزبان را شکست داد.

ملی‌پوشان ایران بازی را تهاجمی شروع کردند و در دقیقه ۵ مسابقه، توسط فاطمه پاپی به گل رسیدند. آشفتگی بازیکنان تاجیک باعث شد، در دقیقه ۶ نیز گل دوم را دریافت کنند. گلی که توسط فرشته خسروی به ثمر رسید.

گل سوم ایران نیز در دقیقه ۹ بازی توسط بازیکن باتجربه تیم ملی، فرشته کریمی به ثمر رسید. در دقیقه ۱۲ نیز سحر زمانی صاحب موقعیت خطرناکی شد، که تیرک دروازه تاجیکستان مانع گلزنی او شد.

در دقیقه ۱۳ نیز ضربه پنالتی برای ایران اعلام شد، که دروازه‌بان تاجیک با مهار خود، از افزایش اختلاف گل جلوگیری کرد و مهسا علی‌ مددی را در گلزنی ناکام گذاشت.

علی‌ مددی در دقیقه ۱۶ بازی، گل چهارم را به ثمر رساند و پنالتی از دست رفته خود را جبران کرد.نمایش ضعیف تاجیکستان در دقایق پایانی نیز ادامه داشت و با گل به خودی مدافع خود، پنج بر صفر از ایران عقب افتاد.

بازی در اکثر دقایق نیمه اول روی دروازه میزبان دنبال می‌شد. تیم تاجیکستان در حمله عجول و در دفاع آشفته عمل کرد و همین موجب اخلاف گل پنج گله شد.

نیمه دوم نیز با وضعیتی مشابه آغاز شد و سارا شیربیگی، بازیکن ارزشمند تیم ملی، در دقایق ۲۱ و ۲۲ دروازه تاجیکستان را باز کرد.

بازیکنان ایران با جاگیری خوب و استفاده از فضای ایجاد شده بین نفرات تیم تاجیکستان، موفق به زدن گل هشتم شدند. گلی که توسط فرشته کریمی به ثمر رسید.

شیربیگی در دقیقه ۳۱ و پاپی در دقیقه ۳۴ و ۳۵ گل‌های ایران را به ثمر رساندند، تا اختلاف گل به عدد یازده برسد.   در آخرین دقیقه بازی نیز، فرشته خسروی دوازدهمین گل ایران را به ثمر رساند.

بازیکنان تاجیک، هم مالکیت توپ و هم نتیجه را به ایران واگذار کردند و مقابل هواداران خود که در محل مسابقه حاضر شده بودند، نتیجه‌ای را رقم زدند که عجیب نبود.

این بازی برای تیم فروزان سلیمانی یک چالش فنی مفید به حساب نمی آمد. به نظر می رسد بخش مفید سفر به تاجیکستان، تشکیل دوباره تیم ملی فوتسال زنان ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.