7
امیدواری ملی پوش باتجربه تیم ملی فوتبال زنان

ظهرابی نیا : بازی با چین سخت است اما از جان مایه می‌گذاریم

  • کد خبر : 76378
  • 02 بهمن 1400 - 19:05
ظهرابی نیا : بازی با چین سخت است اما از جان مایه می‌گذاریم
سارا ظهرابی نیا بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال زنان تاکید کرد ایران با وجود رقابت برابر تیم قدرتمند چین در گام دوم فوتبال زنان آسیا، پا پس نمی‌کشد.

سارا ظهرابی نیا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” درباره وضعیت تیم ملی فوتبال زنان پیش از دیدار برابر چین اظهار داشت: ایران آماده رقابت با چین است گرچه برابر یک تیم موفق در سطح جهانی کار سختی در پیش داریم.

وی افزود: اردوی کیش، پیش از اعزام به هند، اردوی ثمربخشی بود چون آب و هوای جزیره تقریباً شرایطی نزدیک به هند داشت و این باعث شد تا بالاخره بچه‌ها آمادگی لازم را جهت تمرین و مسابقه در این شرایط جوی را کسب کنند.

ملی‌پوش تیم ملی گفت: نگاه مثبتی که فدراسیون جدید به فوتبال بانوان داشت باعث شده بود که هم کادر فنی با دلگرمی بهتری به کار ادامه بدهد و هم بچه‌ها با انگیزه بالایی کار خود رو دنبال کنند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین دغدغه ما این بود که بدون بازی دوستانه به این بازی‌ها رسیدیم درصورتی‌که تیم‌های رقیب مانند هند سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده بودند و بازی‌های خیلی خوبی با برزیل، ونزوئلا، شیلی، چین تایپه و ویتنام برگزار کردند.
.
ظهرابی نیا با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات دوستانه، افزود: اگرچه همه فوتبالی‌ها خودشان سختی دیده هستند ولی باید قبول کنیم که بازی دوستانه خیلی می‌توانست به ما کمک کند ولی به هر حال ما همه با هم، هم‌قسم شدیم که از آبروی فوتبال بانوان دفاع کنیم.

سارا ظهرابی نیا همچنین گفت: امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. حس می‌کنم بازی با هند تقریباً باعث خوشحالی مردم شد. هم‌قسم شده بودیم که از جان مایه بگذاریم و بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کردند.


او درباره داوری این دیدار صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: به نظر من داور دو تا پنالتی ما را نگرفت و موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم که به هر طریقی به گل تبدیل نشد. این بازی برای ما حکم نخستین بازی دوستانه را داشت کادر فنی توانست شرایط بازیکنان را بسنجد و یک محک جدی بود برای تیم بود.

ظهرابی نیا همچنین در خصوص دیدار دوم ایران برابر چین عنوان کرد: چین تیم فوق‌العاده‌ای است اما ما هم سر سخت‌تر از آن هستیم که بخواهیم میدان را خالی کنیم و قطعاً با تمام قوا وارد زمین می‌شویم.

وی گفت: می‌خواهیم نه به خاطر خودمان بلکه به خاطر اینکه بعد از سال‌ها سختی کشیدن فوتبال بانوان فضایی برای دیده شدن پیدا کرده است تلاش کنیم که این دیده شدن مقطعی نباشد.

ملی‌پوش تیم سپاهان اصفهان گفت: آمده‌ایم تا ناممان در تاریخ ثبت شود. اگر به جام جهانی صعود کنیم که تاریخ‌سازی کرده‌ایم. اگر هم صعود نکنیم با تمام وجود بازی کرده‌ایم. حس می‌کنم اینکه مردم بدانند واقعاً تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم از ما راضی خواهند بود.

او ادامه داد: واقعاً خوشحالم از اینکه می‌بینیم مردم پیگیر مسابقات ما هستند. من از سال ۸۷ تا الان در اردوی ملی هستم و این اولین دوره‌ای است که می‌بینم مردم ما را حمایت می‌کنند. با خوشحالی ما خوشحال می‌شوند و این بهترین اتفاق برای فوتبال بانوان است.

سارا ظهرابی نیا همچنین تاکید کرد: امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد که قطعاً باعث انگیزه بازیکنان و جذب اسپانسرهای خیلی خوب می‌شود و می‌تواند در مسابقات آینده شرایط ایده‌آل تری برای ما فراهم کند.
.
ظهرابی صحبت‌هایش را این‌گونه بهپایان رساند: من از طرف همه بچه‌ها این قول را به مردم ایران می‌دهم که هر چه داریم، در زمین بگذاریم و از مردم خواهش می‌کنم که دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند برای ما تا انشاالله بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. لطفا کسانی را برای بازی ها ببرید که به ایرانی بودن خودشان افتخار کنند نه کسانی که راحت خودشان را بفروشند پناهنده شوند و آبروی مملکت را ببرند آبروی ایران بسیار مهمتر از بردن بازی ها است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.