11
تنیس گرنداسلم جوانان استرالیا

شکست مشکات صفی در گرنداسلم | پایان نه، شروع تاریخ ساز در ملبورن

  • کد خبر : 76494
  • 05 بهمن 1400 - 12:21
شکست مشکات صفی در گرنداسلم | پایان نه، شروع تاریخ ساز در ملبورن
مشکات صفی دختر تنیسور تاریخ ساز ایرانی در دور دوم مسابقات تنیس گرنداسلم استرالیا در رده جوانان برابر نماینده بلژیک تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های تنیس گرنداسلم استرالیا در رده جوانان امروز با شکست مشکات صفی همراه بود.

مشکات الزهرا صفی دختر تنیسور ایرانی که با حضور در این مسابقات در تنیس ایران تاریخ ساز شده است امروز در دور دوم مسابقات انفرادی ۲ بر صفر مغلوب نماینده بلژیک شد.

سوفیا کاستالوآ تنیسور بلژیکی امروز با نتایج ۶ بر صفر و. ۶ بر ۲ برابر مشکات صفی پیروز شد. این مسابقه ۶۱ دقیقه طول کشید.

مشکات صفی در نخستین دیدار خود در این مسابقات توانسته بود آنیا نایار از استرالیا را ۲ بر صفر شکست دهد.

او همچنین در مسابقه دوبل خود همراه با ناهیا برکوچیا از فرانسه برابر تیم دوبل مشترک کلروی انگونو از آمریکا و دیانا اشنایدر از روسیه تن به شکست ۲ بر صفر داد.

این، پایانی بر حضور پرافتخار یک دختر ایرانی در گرنداسلم است. مشکات اولین ایرانی راه یافته به جمع یکصد تنیسور برتر جهان در رنکینگ جوانان است.

حضور او در گرنداسلم توجه رسانه‌های بین‌المللی و فدراسیون جهانی تنیس را جلب کرد به گونه‌ای که فدراسیون جهانی با انتشار گزارش ویژه‌ای روی وب سایت خود به تمجید از او پرداخت.

همچنین تصویر مشترک منتشرشده از او و رافائل نادال اسطوره اسپانیایی تنیس جهان او را مطرح‌تر کرد. به نظر می‌رسد اندوخته‌های مشکات صفی از حضور در گرنداسلم ارزش فوق‌العاده‌ای برای آینده او داشته باشد.

او با حضور در گرنداسلم شناخته شد، جهان تنیس نام او را شنید و او نیز با روحیه‌ای قدرتمندتر و با انگیزه‌های دوچندان به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به عبارت دیگر، شکست امروز او برابر تنیسور بلژیکی، نه یک پایان، که آغازی برای آینده اوست. جاه طلبی‌های مشکات او را به سکوهای بالایی خواهد برد. این، آغاز راه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.