7
فوتبال زنان قهرمانی آسیا

رقابت ایران و چین تایپه برای صعود ؛ امروز از ساعت ۱۷:۳۰

  • کد خبر : 76531
  • 06 بهمن 1400 - 9:19
رقابت ایران و چین تایپه برای صعود ؛ امروز از ساعت ۱۷:۳۰
در ادامه مسابقات فوتبال زنان قهرمانی آسیا ایران و چین تایپه امروز در هند برابر هم قرار می‌گیرند. مسابقه‌ای که تعیین‌کننده صعود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه مرحله گروهی مسابقات فوتبال زنان قهرمانی آسیا در هند، تیم ملی فوتبال بانوان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به دیدار چین تایپه می‌رود.

ایران از تک بازی محاسبه شده پیشین خود، شکست 7 بر صفر برابر چین را در کارنامه دارد و چین تایپه نیز ۴ بر صفر به چین باخته و تفاضل گل بهتری نسبت به ایران دارد.

مسابقه ایران و هند در روز نخست مسابقات نیز به دلیل ابتلای بازیکنان هند به کرونا و خروج این تیم از مسابقات، از جدول حذف شد.

ایران در صورت پیروزی در بازی امروز به عنوان تیم دوم و در صورت تساوی به عنوان تیم سوم صعود خواهد کرد اما شکست به معنای حذف خواهد بود.

با توجه به حضور ۱۲ تیم در مسابقات فوتبال زنان آسیا، ۲ تیم اول و دوم هر گروه به اضافه ۲ تیم برتر از میان تیم‌های سوم گروه‌های سه گانه به یک چهارم نهایی صعود می‌کنند.

ایران برای بازی امروز ۴ بازیکن خود شامل سمانه چهکندی، نگین زندی، ثنا صادقی و مرضیه نیکخواه را به دلیل تست مثبت کرونا از دست داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.