9
بادرود نسبت به رقبا تیم کم‌تجربه‌تری است

شادی مهینی: ارکان باشگاه بادرود برای صعود دست به دست هم داده‌اند

  • کد خبر : 76678
  • 08 بهمن 1400 - 20:43
شادی مهینی: ارکان باشگاه بادرود برای صعود دست به دست هم داده‌اند
شادی مهینی با تاکید بر کم‌تجربگی تیمش نسبت به چند تیم لیگ دسته اول فوتبال زنان تاکید کرد ارکان باشگاه بادرود برای صعود دست به دست هم داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در چارچوب هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال زنان کشور امروز در تهران، تیم بادرود با پنج گل بر صبا مهر تبریز غلبه کرد و به دومین پیروزی پیاپی دست یافت.

شادی مهینی سرمربی بادرود پس از این بازی گفت : میانگین قدی تیم صبا مهر تبریز از ما بالاتر بود و به طور کلی آنها تیمی فیزیکی و قدرتمند بودند. حتی در دقایق آغازین بازی، صبا مهر تیم برتر میدان بود اما بتدریج بازی را در اختیار گرفتیم.

مهینی عنوان کرد: فشاری که سرما روی بازیکنان ما وارد کرد در نیمه دوم خود را نشان داد به طوری که تیم تبریزی با توجه به این که از منطقه سردسیر به تهران آمده بود با این موضوع مشکلی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بادرود عنوان کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. 2 بازی و 2 برد به همراه 9 گل زده و بدون گل خورده، در کارنامه داریم اما باید بدانیم که هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید همچنان سرسخت باشیم.

وی با اشاره به بازی حساس هفته آینده بادرود برابر پیکان گفت: پیکان هم مثل ما هر 2 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و بازیکنان باتجربه ای دارد اما فکر و ذکر ما پیروزی بر پیکان و ادامه مسیر به سمت صعود است.

شادی مهینی با بیان این که بادرود نسبت به رقبای خود تیم کم تجربه تری است اذعان کرد: تیم ما 4 بازیکن نوجوان دارد که 2 نفر در ترکیب اصلی به میدان می روند. 3 بازیکن تیم ملی جوانان هم داریم و این، بار تجربی تیم را کاهش داده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بادرود از عزم ارکان باشگاه بادرود برای صعود به لیگ برتر سخن گفت و تاکید کرد: با وجود دکتر حمید جوادی مبارکی، مدیر عامل دلسوز و کادر فنی و اجرایی کارآمدی که داریم، امیدوارم این عزم به نتیجه ای شیرین منجر شود.

وی با تاکید بر این که بادرود برای صعود به لیگ برتر فوتبال زنان کار ساده ای ندارد گفت: رقبای ما سرسخت و باتجربه اند اما تیمی جوان، یکدست و باانگیزه داریم و اراده بادرود بر جنگیدن تا آخرین گام برای رسیدن به لیگ برتر قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.