9
المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین

اختصاصی از پکن | پیست یخی ، دغدغه بزرگ عاطفه احمدی

  • کد خبر : 77381
  • 18 بهمن 1400 - 11:51
اختصاصی از پکن | پیست یخی ، دغدغه بزرگ عاطفه احمدی
عاطفه احمدی اسکی باز آلپاین ایران در المپیک زمستانی تاکید کرد بزرگترین دغدغه اش پیش از شروع رقابت در پکن، میزان یخ موجود در پیست مسابقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” عاطفه احمدی تنها دختر ایرانی حاضر در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن روز چهارشنبه در اسکی آلپاین مسابقه خواهد داد.

احمدی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران گفت: رقبای من امروز (دوشنبه) در مارپیچ بزرگ مسابقه دادند. در کنار آن‌ها مشغول تمرین بودم و مسابقه آن‌ها را هم دیدم. شرایط تمرینی من در چین مناسب بوده و تنها نگرانی من میزان یخ در پیست مسابقه است.

او ادامه می‌دهد: ما به این حجم از یخ عادت نداریم و نه در ایران و نه حتی در پیست‌های ترکیه این میزان یخ وجود ندارد اما اسکی بازان اروپایی با این شرایط هماهنگ هستند.

عاطفه احمدی تاکید می‌کند: به گفته اسکی بازانی که در دوره‌های گذشته حضور داشته‌اند، المپیک زمستانی پکن از دوره‌های گذشته سطح بالاتر و رقابت در آن سخت‌تر است. با این حال تلاش می‌کنم از لحظه لحظه حضور در پکن لذت ببرم و بیاموزم.

المپین جوان اسکی در مسابقات جهانی ایتالیا با رسیدن به مانش دوم، تاریخ ساز شد اما هدف او در المپیک زمستانی پکن چیست؟

او می‌گوید:  در مسابقات جهانی کورتینا به مانش دوم رسیدم زیرا ۶۰ نفر برتر راهی مانش دوم می‌شدند اما در المپیک، رتبه، ملاک ورود به مانش دوم نیست و همه می‌توانند در مانش دوم شرکت کنند.

عاطفه احمدی اضافه می‌کند: صرف‌نظر از هر رتبه‌ای، هدف شخصی‌ام این است که رکورد بهتری بر جای بگذارم و ارائه عملکردی که من را مجاب کند که تمام توانم را صرف کرده‌ام برایم راضی‌کننده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.