12
این تیم می‌تواند قهرمان شود؟

تیم زنان سپاهان و اشتباه در حساس‌ترین زمان

  • کد خبر : 77468
  • 19 بهمن 1400 - 15:27
تیم زنان سپاهان و اشتباه در حساس‌ترین زمان
سپاهان در یک بازی مهم در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان، دو امتیاز را برابر ذوب آهن از دست داد تا این سؤال پررنگ‌تر شود: آنها برای قهرمانی به اندازه کافی توانمند هستند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم فوتبال زنان سپاهان جمعه اخیر در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل بسنده کرد.

برای تیمی که مدعی قهرمانی و تشنه اولین جام قهرمانی است تساوی در شهرآورد به هیچ عنوان نتیجه مثبتی نیست به ویژه این که خاتون بم و شهرداری سیرجان، بیرحمانه پیش می‌روند.

هر بازی برای دختران سپاهان یک فینال است اما شکست در سیرجان برابر شهرداری و تساوی در اصفهان برابر ذوب آهن تا همین‌جا ۵ امتیاز را از تیم بیان محمودی کاسته است.

با این توصیف می‌توان به اولین قهرمانی برای سپاهان در لیگ فوتبال زنان امیدوار بود؟ بدون شک با تردید به این موضوع نگاه می‌کنیم.

سپاهان فرصت زیادی برای اشتباه و تصحیح ندارد و چوب خط طلایی پوشان در حال پرشدن است. آن‌ها تیمی بی‌رقیب نیستند که به این راحتی امتیاز از دست بدهند.

ادامه حسرت قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان؟ یا بروز اتفاقاتی که معادلات را به سود تیم زنان سپاهان تغییر دهد؟ صبر می‌کنیم تا ببینیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.