9
اتفاق عجیب برای اسکی

چرا عاطفه احمدی بدون مربی‌اش در المپیک زمستانی شرکت کرد؟

  • کد خبر : 77649
  • 21 بهمن 1400 - 10:15
چرا عاطفه احمدی بدون مربی‌اش در المپیک زمستانی شرکت کرد؟
عاطفه احمدی المپین اسکی ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن بدون مربی در این مسابقات شرکت کرد و سمیرا زرگری در کاروان حضور نداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانعاطفه احمدی در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن تنها نماینده اسکی زنان بود و روز چهارشنبه ۲۰ بهمن مسابقاتش را برگزار کرد.

نکته سؤال برانگیز در مورد اعزام عاطفه احمدی این بود که مربی او سمیرا زرگری به چین اعزام نشد و عملاً عاطفه احمدی بدون مربی خود در این مسابقات حضور داشت.

زرگری مدت‌ها قبل از هدایت تیم ملی اسکی آلپاین کناره‌گیری کرده بود اما مربیگری عاطفه احمدی را بر عهده داشت و مسیر راهیابی احمدی به المپیک با حضور سمیرا زرگری طی شد.

اما چه عواملی سبب شد زرگری به المپیک اعزام نشود؟ او دیگر منعی برای خروج از کشور هم نداشت و منطقی این بود که یک ورزشکار المپیکی مربی دائمی‌اش را همراه داشته باشد.

سمیرا زرگری در محافل رسمی و غیررسمی، از جریانی سخن گفته که تلاش می‌کنند او را از اسکی حذف کنند و عدم اعزامش به المپیک زمستانی نیز بر همین پایه بوده است.

به عقیده زرگری، طیفی از خانواده اسکی وجود دارند که خواهان حذف تدریجی زرگری از صحنه قهرمانی اسکی هستند و در ماه‌های گذشته نیز موانع زیادی برای تمرین او و شاگردانش در پیست‌های اسکی فراهم کرده‌اند.

با توجه به این که موضوع نفرات اعزامی به المپیک زمستانی مستقیماً به فدراسیون اسکی مربوط است به نظر می‌رسد جریان حذف کننده زرگری از قدرت خود در فدراسیون اسکی استفاده کرده است.

فدراسیون اسکی در این باره نه پیش از اعزام و نه تاکنون توضیحی ارائه نکرده است.

استوری سمیرا زرگری: دیگر سکوت نمی‌کنیم

عاطفه احمدی بلافاصله پس از پایان مسابقه‌اش در المپیک پکن در یک استوری در اینستاگرامش خطاب به سمیرا زرگری نوشت: جای تو واقعاً خالی بود. هر روز که می‌گذشت، نبودنت بیشتر احساس می‌شد، وقتی دست تنها همه کارهایم را انجام می‌دادم. نمی‌دانم چه باید بگویم.

سمیرا زرگری نیز روز چهارشنبه پس از پایان رقابت احمدی در مانش دوم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: من و عاطفه در این یک سال نبردی بزرگ‌تر از المپیک را گذراندیم. برایم همین کافی بود که خودش به المپیک رسید و این تازه اول راه است.

او در استوری خود آورده بود: آن‌قدر از آزار و اذیت‌ها و تهدید و بی حرمتی‌ها گذشتیم که می‌دانم این دختر،، ضدضربه شده و راهی جدید و قوی‌تر آغاز خواهد کرد. اما دیگر سکوت نمی‌کنیم.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.