13

قرعه کشی جدید لیگ فوتسال بانوان دوشنبه برگزار می شود/ آغاز لیگ از 19 مرداد

  • کد خبر : 7768
  • 06 مرداد 1397 - 16:30
قرعه کشی جدید لیگ فوتسال بانوان دوشنبه برگزار می شود/ آغاز لیگ از 19 مرداد

مراسم قرعه کشی مجدد فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان روز دوشنبه 8 مرداد برگزار می شود. قرعه کشی لیگ برتر به این دلیل تجدید می شود که امروز مشخص شد تیمی که قرار بود به جای دانشگاه آزاد ، نماینده تهران در لیگ باشد شرکت نخواهد کرد و اکنون لیگ برتر فوتسال 12 تیمی شده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”؛ سازمان لیگ فوتسال برای افزایش تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال تا امروز شنبه ششم مرداد صبر کرد تا تکلیف آخرین تیم حاضر یا غایب در لیگ برتر نیز مشخص شود و با انصراف قطعی دانشگاه آزاد و عدم اعلام آمادگی تیم جانشین ، لیگ برتر 12 تیمی شد.

بدین ترتیب فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی با حضور 12 تیم آغاز خواهد شد که تنگناهای اقتصادی و فشار بر عرصه ورزش سبب شده ، لیگ امسال 2 تیم کمتر از فصل گذشته داشته باشد.

گرچه لیگ برتر فوتسال یک بار قرعه کشی شده بود اما کم و زیاد شدن تیم های لیگ و در نهایت کاهش 2 تیم از جدول 14 تیمی ، سبب شد قرعه کشی جدید لیگ فوتسال بانوان برای روز دوشنبه هشتم مرداد در محل سازمان لیگ برنامه ریزی شود.

همچنین با توجه به کاهش تعداد مسابقات برنامه ریزی شده قبلی ، سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت برای فرصت دادن به تیم های تازه وارد به لیگ برتر و نیز انجام فرآیند صدور کارت بازی بازیکنان و امور قراردادها ، لیگ برتر را با یک هفته تاخیر نسبت به تاریخ ثانویه اعلام شده آغاز کند.

بر این اساس ، هفته نخست لیگ برتر روز جمعه 19 مرداد برگزار می شود و برنامه آن به زودی اعلام خواهد شد.

اسامی نهایی تیم های شرکت کننده بدین شرح است:

نگین شبنم (سپید رود) تهران ، هیئت فوتبال خراسان رضوی ، نامی نو اصفهان ، ملی حفاری خوزستان ، پالایش نفت آبادان ، دختران کویر مس کرمان ، مس رفسنجان ، استقلال ساری ، متین فرخ شهر ، پویندگان صنعت فجر شیراز ، پارس آرای شیراز ، شهرداری رشت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.