8
در غیاب ثریا آقایی و بدون حضور ایرانی ها در نیمه نهایی سینگل

پایان بدمینتون بین المللی فجر | دختران ایران دوم شدند

  • کد خبر : 77758
  • 22 بهمن 1400 - 19:17
پایان بدمینتون بین المللی فجر | دختران ایران دوم شدند
قهرمانان بخش دختران فینال های یک نفره و دو نفره، در مسابقات بین المللی فجر، مشخص شدند و تیم دونفره ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سی امین دوره مسابقات بین المللی فجر، که از دوشنبه ۱۸ بهمن ماه آغاز شد، امروز جمعه ۲۲ بهمن ماه به پایان رسید.

در مسابقات بدمینتون زنان در نوبت صبح، فینال های یک نفره و دو نفره در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد و قهرمانان این دوره مشخص شدند.

فینال یک نفره که بین تسنیم میر از هندوستان و سوسانتا از اندوزی، برگزار شد، با پیروزی تسنیم میر با نتیجه دو بر یک به اتمام رسید تا مدال طلای یک نفره ی دختران به بازیکن هندوستان برسد.

رپیسکا از روسیه و شاشیداران از هندوستان، به مقام سوم مشترک بخش یک نفره دست یافتند. در این بخش، هیچ بدمینتون باز ایرانی به نیمه نهایی نرسید.

ثریا آقایی بدمینتونیست المپیکی ایران نیز در این دوره از مسابقات بین المللی فجر حضور نداشت و شاید اگر در شیراز حاضر بود می توانست به جمع برترین ها برسد.

فینال مسابقات دوبل یا دو نفره بین تیم ساغر رفیعی و هاجر کبیری از ایران و تیم مالوا و شاپووالووا از روسیه برگزار شد، بانتیجه دو بر صفر به نفع تیم روسی پایان یافت، تا طلای این رقابتها به تیمی از روسیه برسد.

ساغر رفیعی و هاجر کبیری نایب قهرمان این رقابتها شدند و همچنین تیم نازنین زمانی – یگانه تفرشی و ساره امینیان – فاطمه بابایی به مقام سوم مشترک قسمت دو نفره دست یافتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.