7
لیگ هاکی روی یخ زنان

پیروزی پرگل لوتوس ایران مال برابر آیس باکس

  • کد خبر : 77796
  • 23 بهمن 1400 - 13:32
پیروزی پرگل لوتوس ایران مال برابر آیس باکس
تیم لوتوس ایران مال با از سر گیری لیگ هاکی روی یخ زنان ایران صبح امروز در یک بازی برتر برابر تیم آیس باکس به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پس از تعطیلی کوتاه، اولین دوره لیگ هاکی روی یخ زنان از سر گرفته شد و لوتوس ایران مال حریفش را شکست داد.

صبح امروز در پیست یخ بازار بزرگ ایران، تیم لوتوس ایران مال در یک بازی برتر 13 بر یک تیم آیس باکس را از پیش رو برداشت و نقش خواهران قمی این تیم، تعیین کننده بود.

لوتوس امروز کار خود را با گلزنی یگانه بهرامی و فاطمه آقایی آغاز کرد و در ادامه فاطمه آقایی 2 گل دیگر به ثمر رساند و هستی سوری و پارمیس دولت آبادی اختلاف را بیشتر کردند.

فاطمه آقایی، بازیکن اهل قم، ستاره گلزن این بازی بود که با 2 گل دیگر، آمار گل هایش را در این مسابقه به عدد 5 رساند . او و خواهرش هدیه روز موفقی را در ترکیب لوتوس سپری کردند.

هدیه آقایی 2 گل از 13 گل تیمش را به ثمر رساند و سهم یگانه بهرامی یک گل (جمعا 2 گل) و هستی سوری 2 گل دیگر (جمعا 3 گل) در این مسابقه بود.

اولین دوره لیگ هاکی روی یخ زنان ایران با حضور 5 تیم در حال برگزاری است و امشب، آنلاین تایر و فرمانیه از ساعت 20:30 در آیس باکس با هم روبرو می شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.