10
نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان

سایپا ۳ پیکان صفر | سایپا در یک قدمی فینال

  • کد خبر : 77804
  • 23 بهمن 1400 - 15:36
سایپا ۳ پیکان صفر | سایپا در یک قدمی فینال
سایپا در نخستین دیدار رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان برابر پیکان به پیروزی رسید و یک گام به فینال نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان امروز آغاز شد و در اولین بازی، سایپا از سد پیکان عبور کرد.

در خانه والیبال تهران، تیم سایپا موفق شد ۳ بر صفر پیکان را شکست دهد و اکنون برای رسیدن به فینال، نیازمند تکرار پیروزی در بازی دوشنبه است.

در مسابقه امروز، شاگردان مریم هاشمی در ست نخست ۲۵ بر ۱۷ حریف را شکست دادند و در ست دوم نیز برتری، باز هم با این تیم بود.

مدافع عنوان قهرمانی در ست دوم ۲۵ بر ۱۴ برنده بود و در ست سوم نیز با پیروزی ۲۵ بر ۲۱ کار را تمام کرد گرچه اشتباهات فردی سایپا و عملکرد بهتر پیکان، ست سوم را متفاوت از دو ست پیشین کرده بود.

دو تیم، در جریان لیگ امسال ۲ بار با هم روبرو شده بودند که آن دو مسابقه هم با برتری سایپا به پایان رسیده بود. این مسابقه قرار بود هفته گذشته برگزار شود که شیوع اومیکرون آن را به تاخیر انداخت.

سایپا بار دیگر با تکیه بر تجربه اش پیروزی را به دست آورد. شبنم علیخانی در نقش یک رهبر واقعی بود و پوران زارع روزی در اوج را پشت سر گذاشت که البته برای او تازگی نداشت.

این برتری تجربی در عملکرد مونا خواجه کلایی ، نگار کیانی و مهسا صابری نیز هویدا و کارساز بود. حانیه محتشمی پور و ستایش جبلی در دقایقی که در میدان حضور داشتند هماهنگی ارکستر سایپا را کامل کردند.

بر خلاف سایپا، پیکان با هدایت نیلوفر رشیدی، تیمی ناهماهنگ نشان داد و در لحظات حساس و بزنگاه بازگشت برای تیم بازنده، نتوانست جریان بازی را تغییر دهد.

بدین ترتیب سایپا اکنون در آستانه رسیدن به فینال است و اگر اتفاق خاصی در بازی برگشت پلی آف رخ ندهد سایپا را بار دیگر در حوالی جام قهرمانی خواهیم دید.

سایپا به عنوان تیم اول مرحله گروهی و پیکان به عنوان تیم چهارم، به پلی آف رسیده بودند و دیگر بازی نیمه نهایی بین ذوب آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان برگزار می‌شود.

همچنین شبنم علیخانی کاپیتان تیم والیبال سایپا به عنوان بهترین بازیکن میدان از نگاه آژانس ورزش زنان ایران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.