10
لیگ برتر والیبال زنان

باریج اسانس با شکست ذوب آهن فینالیست شد

  • کد خبر : 78234
  • 26 بهمن 1400 - 17:39
باریج اسانس با شکست ذوب آهن فینالیست شد
تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان با پیروزی بر ذوب آهن اصفهان در سومین نبرد نیمه نهایی و مهم‌ترین آنها،  فینالیست لیگ برتر والیبال زنان شد.

به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دیدار سوم پلی آف لیگ برتر والیبال زنان، امروز تیم ذوب آهن با شکست باریج اسانس فینالیست شد.

پس از پیروزی روز شنبه ذوب آهن و روز دوشنبه باریج اسانس، مسابقه سوم و تعیین کننده امروز مشخص می کرد چه تیمی روز پنج شنبه حریف سایپا در فینال خواهد بود.

در ست نخست، باریج اسانس بازی را در اختیار داشت و اشتباهات ذوب آهن همانند مسابقه دیروز در ست نخست، بلای جان این تیم شد.

در مسابقه ای سطح بالا که اشتباهات فردی تعیین کننده بود، باریج اسانس کاشان با برتری 25 بر 18، برد روحیه بخشی در ست نخست به دست آورد.

در ست دوم، دو تیم کار را کاملا پایاپای آغاز کردند و خبری از فاصله گرفتن یک تیم از دیگری در امتیازات نبود.

با این حال از اواسط این ست، باریج اسانس به تدریج از ذوب آهن پیش افتاد و از حریف فاصله گرفت و با حفظ این شکاف، ۲۵‬ بر ۱۸ پیروز شد تا نتیجه ست نخست تکرار شود.

در ست سوم، خبری از بازگشت ذوب آهن نبود. تیم خسته و زخمی ذوب آهن، در ست سوم نه از نظر فنی و نه روانی، آماده مبارزه با باریج اسانس نبود و با فاصله از حریف، ۱۵ بر ۲۵‬ شکست خورد.

بدین ترتیب باریج اسانس کاشان با پایانی دراماتیک در نیمه نهایی، فینالیست لیگ برتر والیبال زنان و حریف سایپا در دیدار پایانی شد که پنج شنبه در تهران برگزار می شود.

ذوب آهن اصفهان با وجود نمایشی درخشان در مرحله دوره ای لیگ، اکنون باید به مسابقه رده بندی برود که به هیچ عنوان چالش اغوا کننده ای برای این تیم نیست.

ذوب آهن و باریج اسانس در مرحله دوره ای لیگ 2 بار هم روبرو شده اند که در اصفهان، برنده ذوب آهن بود و در کاشان و در بازی برگشت، باریج اسانس مسابقه را با برد پشت سر گذاشته بود.

همچنین مهسا کدخدا بازیکن ارزشمند باریج اسانس کاشان از نگاه آژانس ورزش زنان ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.