10
تیم ملی فوتسال زنان امروز به میدان می‌رود

فوتسال ایران و روسیه ، رقابتی سرد و متفاوت در تهران

  • کد خبر : 78604
  • 02 اسفند 1400 - 8:17
فوتسال ایران و روسیه ، رقابتی سرد و متفاوت در تهران
تیم ملی فوتسال زنان روسیه به ایران آمده و امروز و چهارشنبه با ایران بازی می‌کند اما این بازی در حال و هوایی سرد و متفاوت برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” بر اساس یک توافق همیشگی، تیم ملی فوتسال زنان روسیه تقریباً هر سال با ایران بازی می‌کند و امسال نیز به تهران آمده تا ۲ بازی با ایران برگزار کند.

اولین دیدار دوستانه ملی پوشان با تیم ملی فوتسال روسیه امروز دوشنبه دوم اسفند ماه از ساعت ۱۷ در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

دومین مسابقه دوستانه دو تیم ایران و روسیه نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد. برگزاری مسابقه در سالن مرکز ملی فوتبال نشان می‌دهد این بازی، بیش از اندازه دوستانه است.

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان هفته گذشته در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در اصفهان گفته بود که تمایلی به بازی با روس‌ها در این مقطع زمانی نداشته است.

بر این اساس می‌توان بازی ایران و روسیه را یک بازی اجباری برای ایران قلمداد کرد به ویژه این که ایران در این مسابقه به شدت با کمبود بازیکن مواجه است و با متفاوت‌ترین ترکیب خود به مصاف روس‌ها می‌رود.

چند بازیکن ایران درگیر کرونا هستند، سارا شیربیگی آسیب دیده است و مس رفسنجان هم بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار نداده زیرا پلی آف لیگ نیز پس از بازی دوم با روسیه برگزار می‌شود.

در این شرایط، تنها نقطه روشن برای این دو بازی، محک بازیکنان جدید یا جوان برای رقابت با روس‌ها است. بازیکنانی که در شرایط معمول شانسی برای حضور در یک بازی بین‌المللی با تیمی قدرتمند پیدا نمی‌کنند.

فروزان سلیمانی می‌گوید می‌خواهد تغییر نسلی را در تیم ملی کلید بزند. او علناً گفته که به قدیمی‌ها احترام می‌گذارد اما تغییر نسل، اجتناب ناپذیر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.