12
لیگ برتر فوتسال در پلی آف

کمین مس رفسنجان: می خواهند قهرمان را حذف کنند

  • کد خبر : 78714
  • 05 اسفند 1400 - 11:07
کمین مس رفسنجان: می خواهند قهرمان را حذف کنند
با نزدیک شدن به آغاز مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان، حساسیت این مرحله به ویژه در یکی از بازی ها خود را نشان می دهد : مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان روز 13 اسفند یکی از 4 مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان در دور رفت را برگزار می کنند.

روی کاغذ، پالایش نفت آبادان به عنوان تیم اول و بی شکست گروه یک نباید کار سختی برابر تیم چهارم گروه دوم یعنی مس رفسنجان داشته باشد اما این دیدگاه، سطحی به نظر می رسد.

مس رفسنجان گرچه در دور گروهی نتایج موفقی نگرفت و البته که رقابت های این گروه، عملا با لغو پی در پی مسابقات از تکاپو افتاد، اما واقعیت این است که آن ها هنوز هم مس هستند.

برای تیمی که مهره هایی چون مهسا کمالی، زهرا احمدی زاده، هما آقایی و دروازه بانی چون زینب کرمی را دارد، شکست حتی برابر تیمی که حتی قهرمان فصل گذشته است، قابل هضم نیست.

این، شاید نقطه تمایز رقابت مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان نسبت به 3 بازی دیگر این مرحله باشد یعنی تیم چهارم یک گروه، عزم خود را برای شکست تیم صدرنشین گروه دیگر جزم کرده و حتی سلاح لازم برای این مبارزه را هم در اختیار دارد.

عامل دیگری که مس رفسنجان را صاحب شانس شگفتی سازی می کند بهره مندی از تفکر پیروزی بر روی نیمکت است. عاطفه رضایی با همین تیم قهرمان لیگ شده و کاریزمای او و نام مس رفسنجان، یک امتیاز مثبت برای نارنجی پوشان جنوب است.

پالایش نفت آبادان با انبوهی از آمارهای جذاب (صدرنشینی بدون شکست در گروه یک و قهرمانی در فصل گذشته) به رفسنجان می رود اما این آمارها ضامن پیروزی است؟

به نظر می رسد رقابت جمعه 13 اسفند در رفسنجان، یک جنگ تمام عیار باشد. این بازی (و مسابقه برگشت آن) برای اعاده حیثیت مس رفسنجان در لیگ فوتسال آخرین فرصت است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.