6
لیگ دسته اول فوتبال زنان

پیروزی بزرگ بادرود برابر پیکان | بادرود در حوالی لیگ برتر

  • کد خبر : 78735
  • 05 اسفند 1400 - 16:16
پیروزی بزرگ بادرود برابر پیکان | بادرود در حوالی لیگ برتر
در دیدار حساس و سرنوشت ساز لیگ دسته اول فوتبال زنان، امروز بادرود برابر پیکان به پیروزی رسید و این پیروزی، بادرود را به لیگ برتر نزدیک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دیداری معوقه اما مهم و سرنوشت ساز از لیگ دسته اول فوتبال زنان ، امروز بادرود در زمین پیکان 2 بر صفر به پیروزی رسید.

در این مسابقه که ظهر امروز در پیکان شهر برگزار شد، بادرود با هدایت شادی مهینی برنده جدال برابر رقیب خود در راه صعود به لیگ برتر شد و این، نتیجه ای ارزشمند برای تیم تهرانی بود.

بادرود برای حفظ امیدش به صعود به لیگ برتر، محکوم به برتری در این مسابقه بود و در میدان با حفظ تمرکز و البته درس هایی که در جریان شکست خانگی برابر کران فارس فرا گرفته بود، باهوش و مقتدر عمل کرد و سه امتیاز را به چنگ آورد.

 

بادرود در این بازی با ترکیب مریم عباسی، بهاره صفر زاده، زینب شعبانی ، سوگند سلیمانی ، رویا محمدی ، کیمیا عباس ژاده، مهرنوش اکبری، مائده جعفری، میتراپناهی، هانیه تنکابنی و سپیده ولی به میدان رفت.

بادرود در نیمه نخست و در دقیقه 30 توسط رویا محمدی به گل رسید و این گل، بادرود را به پیروزی امیدوار کرد و با روحیه ای بالا به رختکن فرستاد.

شادی مهینی سرمربی بادرود در نیمه دوم و در دقیقه 65 مهسا انگزی به جای سپیده ولی، نیلوفر عظیمی به جای میترا پناهی به میدان فرستاد.

نیلوفر عظیمی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود در نقش یک تعویض طلایی، در دقیقه اول وقت های تلف شده گل دوم بادورود را هم به ثمر رساند و این گل، آب سردی بر پیکره پیکان بود.

 

هر دو بازیکن بادرود که در نیمه دوم به میدان آمدند در دقایق پایانی مسابقه تعویض شدند و جای خود را به ملیکا باقری نسب و روژان رحیمیان دادند تا نیلوفر عظیمی با کمترین زمان حضور در میدان، بیشترین بازده را داشته باشد.

بادرود همچنین می توانست در نیمه دوم باز هم به گل برسد که ضربه پنالتی بهاره صفرزاده راهی به دروازه پیکان پیدا نکرد و شکست میزبان سنگین تر نشد.

بادرود همچنین در دقیقه 80 رویا محمدی را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر از دست داد و محدثه امیری جایگزین این بازیکن شد.

بدین ترتیب بادرود در شرایط مناسبی برای صعود به لیگ برتر فوتبال قرار دارد. رقابت اصلی برای کسب 2 سهمیه لیگ برتری بین بادرود، ایساتیس کران فارس و پیکان است و بادرود با برتری بر پیکان امیدوار است که به هدف خود جامه عمل بپوشاند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.