7
با پیروزی برابر ایوبی اسپورت گلستان رخ داد

بادرود ، یک نفس تا راه یابی به لیگ برتر

  • کد خبر : 78965
  • 10 اسفند 1400 - 19:46
بادرود ، یک نفس تا راه یابی به لیگ برتر
پیروزی دیگری برای بادرود این تیم را در یک قدمی لیگ برتر قرار داده است. تیم شادی مهینی از سد نماینده گلستان گذشت و صعود بادرود قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” بادرود امروز در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ دسته اول فوتبال زنان از سد تیم ایوبی اسپورت گلستان گذشت.

برتری یک بر صفر در خانه، سبب شد بادرود در جدول 15 امتیازی شود و صعود این تیم به لیگ برتر تقریبا قطعی است و صعود مزد تلاش و صبوری بادرود از فصل گذشته تاکنون است.

پس از یک نیمه بدون گل و در شرایطی دلهره آور، بادرود در نیمه مربیان مزد برتری خود را گرفت و گل فاطمه طاهری سبب شد بادرود نفسی به راحتی بکشد.

مریم عباسی، بهاره صفر زاده، زینب شعبانی ، سوگند سلیمانی ، رویا محمدی ، کیمیا عباس زاده، مهرنوش اکبری (46- مهسا انگزی) ، مائده جعفری ، نیلوفر عظیمی (40- میترا پناهی)، هانیه تنکابنی (70- فاطمه طاهری) و سپیده ولی (40- ملیکا باقری نسب و 90- آرمیتا محمدخانی) ترکیب بادرود در این بازی را تشکیل دادند.

طاهری در نقش یک تعویض کلیدی و طلایی ظاهر شد و به عنوان بازیکن جانشین یک گل سه امتیازی زد. گلی که رنگ و بوی صعود داشت و سلامی رسا به لیگ برتر بود.

بادرود پس از تیم ایساتیس کران فارس تیم دوم جدول است. نماینده فارس راهی لیگ برتر شده و بادرود نیز برای صعود از بازی هفته پایانی برابر تام اصفهان یک تساوی می خواهد.

کامیابی بادرود در این فصل و صعود قریب الوقوع به لیگ برتر، یک فصل پس از آن رخ می دهد که بادرود، ناکامی در صعود به لیگ برتر را با صبوری، پذیرفت و از آن درس گرفت.

بدین ترتیب ، تیم تهرانی فصل آینده این فرصت را به دست می آورد تا بعنوان تنها تیم پایتخت در لیگ برتر، به عنوان تیمی خودساخته چهره های تازه ای به فوتبال زنان ایران معرفی کند.

نکته ویژه بازی، حضور حمید جوادی مبارکی مدیر عامل باشگاه بادرود در این بازی بود. مدیر عاملی که حمایتی تمام قد از دختران بادرود داشته و امروز نیز در محل مسابقه حاضر شد.

دکتر جوادی پس از پایان مسابقه با پاداش و گل از بازیکنان پیروز بادرود استقبال کرد. او در جریان لیگ امسال همواره نشان داده که نقشی فراتر از یک مدیر عامل یا حامی مالی برای بادرود دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.