5
مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

نصر فردیس با قاطعیت راهی نیمه نهایی شد

  • کد خبر : 79381
  • 20 اسفند 1400 - 13:10
نصر فردیس با قاطعیت راهی نیمه نهایی شد
تیم فوتسال بانوان نصر فردیس با برتری قاطع برابر فرهان ملارد راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد و تیم نصر فردیس در یک بازی آسان فرهان ملارد را حذف کرد.

نصر فردیس با هدایت فاطمه شریف امروز در حالی برابر فرهان ملارد صف آرایی کرد که در بازی رفت در زمین حریف 3 بر یک پیروز شده بود و تا حدود زیادی برای صعود، آسوده خاطر بود.

نصر اما امروز حریف را دست کم نگرفت و با ارائه یک نمایش برتر نسبت به حریف 5 بر صفر فرهان را در هم کوبید و با مجموع پیروزی 8 بر یک، قاطع و بی حرف و حدیث به نیمه نهایی رفت.

سارا شیربیگی ستاره همیشه گلزن نصر فردیس در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند و نسترن مقیمی نیز برای تیم شریف دبل کرد. هر دو بازیکن در بازی رفت هم گلزنی کرده بودند.

مارال ترکمان ستاره جوان نصر نیز دیگر گلزن این تیم بود. اکنون با حضور تیم تیم بیرحم در نیمه نهایی، رقابت برای قهرمانی به اوج خواهد رسید و لیگ برتر فوتسال بانوان به جذاب ترین نقطه خود می رسد.

بدین ترتیب پرونده حضور تیم فرهان ملارد در لیگ برتر فوتسال زنان 1400 بسته شد.

فرهان ملارد تیمی است که شواهد و قرائن حاکی از حضور غیرقانونی این تیم در لیگ برتر فوتسال زنان 1400 دارد و سازمان لیگ فوتسال در مورد نحوه حضور این تیم در لیگ هرگز پاسخی ارائه نکرده است.

ملارد پس از گذراندن 12 بازی در دور گروهی و 2 بازی در دور حذفی به صخره سخت برخورد کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت و نه با ابزار عدالت و رجوع به قانون و آیین نامه.

موضوع حضور تیم فرهان ملارد در لیگ فوتسال زنان 1400 برای همیشه به عنوان نقطه ای سیاه در کارنامه سازمان لیگ فوتسال ایران باقی خواهد ماند زیرا عدم پاسخگویی به معنای پذیرش تخلف است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.