4
مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

شگفتی کامل شد | مس رفسنجان قهرمان لیگ را حذف کرد

  • کد خبر : 79388
  • 20 اسفند 1400 - 14:00
شگفتی کامل شد | مس رفسنجان قهرمان لیگ را حذف کرد
مس رفسنجان شگفتی سازی خود را کامل کرد و با پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان، به نیمه نهایی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با صعود مس رفسنجان به نیمه نهایی پایان یافت و این، شاخص ترین اتفاق فصل تا به این مرحله بود.

مس رفسنجان که در دور گروهی، در گروه دوم در جایگاه چهارم قرار گرفته بود در مرحله نیمه نهایی با اتکا به اراده و صرف فعل خواستن، پالایش نفت آبادان تیم بی شکست و صدرنشین گروه یک و قهرمان فصل گذشته را حذف کرد.

در شرایطی که دیدار رفت دو تیم در رفسنجان با دو گل مهسا کمالی به سود مس پایان یافته بود، امروز در آبادان، مس باز هم برنده میدان بود و 6 بر 3 میزبانش را شکست داد.

شاگردان عاطفه رضایی همان تیم جسور و شجاع بازی رفت بودند و به ثمر رساندن 6 گل در آبادان، به خودی خود شاهدی بر این مدعاست.

سمیرا قربان پور جشن مس را با گل آغاز کرد و زهرا احمدی زاده با 2 گل، روزی فوق العاده را در آبادان سپری کرد. سهیلا ملمولی با 2 گل خود برای آبادان، تنها شادی نهایی مس را به تاخیر انداخت.

فاطمه حسینی و در ادامه محدثه محمدی با 2 گل اختلاف را بیشتر کردند و البته در این میان، آبادان با فهیمه زارعی به گل سوم هم رسید.

در نهایت، مس رفسنجان با نتیجه باورنکردنی 6 بر 3 پالایش نفت آبادان را شکست داد و در مجموع، 8 بر 3 برنده این مرحله شد و تیم شکست ناپذیر لیگ را با دو باخت پی در پی، حذف کرد.

صرف نظر از صعود مس به نیمه نهایی، این نتیجه از این نظر سوال برانگیز و عجیب است که تیمی که در دور گروهی بارها ناکام بوده چگونه توانسته به تیمی تبدیل شود که نفت آبادان را ، رفت و برگشت شکست می دهد.

این یک خیزش واقعی است. سه تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی، اگر عاقل باشند باید با احتیاط و البته احترام منتظر ملاقات با تیم غیرتمند جنوب باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.