9
در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال انجام می‌شود

مصاف بادرود در اصفهان با نیم نگاه به قهرمانی در نیمه شعبان

  • کد خبر : 79913
  • 27 اسفند 1400 - 13:06
مصاف بادرود در اصفهان با نیم نگاه به قهرمانی در نیمه شعبان
تیم فوتبال بادرود تهران پس از مسجل کردن صعود خود به لیگ برتر فوتبال زنان ۱۴۰۱ امروز در آخرین گام در سودای قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال زنان ایران امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم بادرود تهران به دیدار تام اصفهان خواهد رفت.

بادرود پس از صعود شیرین به لیگ برتر در حالی امروز در اصفهان با تام بازی خواهد کرد که با وجود صعود زودهنگام، انگیزه دیگری دارد: قهرمانی!

پس از این که با اعتراض تیم تام اصفهان به کمیته انضباطی و پس گرفته شدن سه امتیاز از تیم ایساتیس کران فارس برابر تام، اختلاف امتیاز بادرود و کران فارس صفر شد اکنون جدال برای قهرمانی داغ شده است.

پیروزی بادرود در اصفهان و همچنین برتری همزمان کران فارس سبب خواهد شد بازی رودرروی دو تیم مد نظر قرار گیرد و در آن صورت کران فارس قهرمان خواهد شد.

با توجه به حساسیت این بازی مدیرعامل تیم بادرود،  دکتر حمید جوادی مبارکی به همراه هیئت مدیره برای تماشا بازی به اصفهان سفر کرده اند.

آبا بادرودی ها می‌توانند همانند عید مبعث که صعود خود را قطعی کردند، امروز در روز نیمه شعبان فصل زیبای خود را کامل کنند و به عید شعبان،  حال و هوایی متفاوت ببخشند؟

صرف‌نظر از این که بادرود امروز جشن قهرمانی برپا می‌کند یا با رتبه دوم، فصل را به پایان می‌رساند، آنها به هدف اصلی خود که گذر از لیگ یک و رسیدن به لیگ برتر بود، رسیده‌اند.

ورود بادرود به لیگ برتر فوتبال زنان به پشتوانه بخش خصوصی اتفاقی نیکو برای فوتبال بانوان ایران است و به نظر می‌رسد بادرود بلافاصله پس از پایان لیگ باید برنامه‌های خود برای لیگ ۱۴۰۱ را در دستور کار قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.